۱۱ مهر ۱۳۹۰، ۱۰:۰۵

پرهیزکار:

پروازهای حج تمتع آذربایجان غربی از 20 مهر آغاز می شود

پروازهای حج تمتع آذربایجان غربی از 20 مهر آغاز می شود

ارومیه - خبرگزاری مهر: مدیرکل فرودگاههای آذربایجان غربی از آغاز پروازهای حج تمتع استان از 20 مهر ماه سالجاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، کمال پرهیزکار صبح دوشنبه در جلسه هماهنگی پروازهای حج تمتع سال 90 افزود: پروازهای رفت حج تمتع فرودگاه بین‌المللی ارومیه امسال از 20 مهرماه با 12 پرواز ایرباس 300 ماهان با دو هزار و 930 نفر عازم جده خواهند شد.

وی لزوم همکاری و همدلی همه ارگانها و بخشهای ذیربط در برگزاری هر چه بهتر مراسم حج امسال را ضروری دانست و اظهار داشت: امسال به منظور رفاه حال مسافران حج قسمتی از پارکینگ فرودگاه بین‌المللی ارومیه مسقف شده است.

مدیر کل فرودگاههای آذربایجان غربی در ادامه بیان داشت: این پارکینگ در دو بخش و با اعتبار 250 میلیون ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاههای کشور در کمتر از مدت دو ماه احداث می‌شود.

پرهیزکار در ادامه از افزایش پروازهای فرودگاه خوی نیز خبر داد و عنوان کرد: پروازهای این فرودگاه طی آینده نزدیک افزایش می‌یابد.

این مسئول گفت: این پروازها که از 16 مهرماه با هواپیمایی MD شرکت هواپیمایی آتا روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته در ساعت 19:30 از تهران خارج می‌شود و ساعت 21:30 دقیقه از ارومیه این پرواز انجام می‌شود.

وی اظهار داشت: در حال حاضر تعداد 40 سورتی پرواز رفت و برگشت در هفته با هواپیمای فوکر 100 از این فرودگاه انجام می‌گیرد که با آغاز پروازهای آتا تعداد این پروازها به پنج پرواز در هفته می‌رسد.

پرهیزکار تعداد کل صندلی پروازی در این فرودگاه به مقصد تهران چهار هزار و 200 صندلی عنوان کرد و افزود: ارتقاع سطوح خدمات از اهداف اصلی فرودگاه‌های ارومیه است.

کد خبر 1422840

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha