۷ آذر ۱۳۹۰، ۱۱:۲۶

بهرامی:

سعی می‌کنم اجرایم هر شب بهتر از شب‌های قبل باشد

سعی می‌کنم اجرایم هر شب بهتر از شب‌های قبل باشد

یکی از مجریان برنامه "ردپا" تاکید کرد تلاش می‌کند اجرایش هر شب بهتر از شب‌های قبل باشد و به دنبال برطرف کردن ایرادهایش است.

محسن بهرامی، مجری برنامه "ردپا" درباره اجرای این مسابقه به خبرنگار مهر گفت: کارم را با بازیگری در تئاتر و تلویزیون شروع کردم. بعد به رادیو رفتم. در طول این مدت پیشنهادهای اجرا به من شدم، اما من را جذب نکرد. تا اینکه آقای سعادت تهیه‌کننده مسابقه "ردپا"  پیشنهاد اجرای این مسابقه را داد.

وی درباره اینکه قبل از اجرای این مسابقه  آیا "ردپا" را دیده‌ بودید؟ گفت: بله، دیده بودم و دوست داشتم اجرای این برنامه را بپذیرم. البته اجرای این مسابقه متفاوت است، چون ما مهمانی در برنامه نداریم و از طریق تلفن با شرکت‌کننده در تماس هستیم. همین مسئله هیجان خاصی در اجرا دارد، چرا که باید مراقب باشید تا مخاطب را از دست ندهید.

بهرامی ادامه می دهد: سختی اجرای این مسابقه به این خاطر است که سئوالی ندارید تا از شرکت‌کننده بپرسید، اما باید مجری همپای شرکت‌کننده بازی کند تا اجرایش برای مخاطب و شرکت‌کننده سرد نباشد و فاصله نگیرد. خدا را شاکرم که با راهنمایی دوستانم توانستم تا به امروز ارتباط خوبی با مردم برقرار کنم.

وی با اشاره به مشورت‌هایی که دوستانش به او می‌کنند، گفت: دوستان خیلی نسبت به من لطف دارند و به من مشورت‌های لازم را دادند تا بتوانم با مخاطبان نزدیک شوم. همیشه تلاش می‌کنم ایرادهایم را برطرف کنم و هر شب بهتر از شب‌های قبلی باشم.
 

کد خبر 1471481

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha