۲۰ آذر ۱۳۹۰، ۸:۳۵

تجلیل انجمن نویسندگان کودک از شاه‌آبادی به پاس خدماتش در کانون

تجلیل انجمن نویسندگان کودک از شاه‌آبادی به پاس خدماتش در کانون

انجمن نویسندگان کودک و نوجوان به دلیل تلاش‌های حمیدرضا شاه‌آبادی در شکوفایی رمان نوجوان و سال‌ها فعالیت در کانون پرورش فکری کودکان از وی تجلیل می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، با استعفای شاه‌آبادی از مسئولیت‌هایش در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، وی پس از 10 سال از کانون رفت. او که در این سال‌ها پروژه‌های مختلفی چون «رمان نوجوان» را راه‌اندازی و اداره کرده بود در کنار فعالیت‌های اجرایی‌اش در حوزه ادبیات و پژوهش کودک و نوجوان نیز دستی بر آتش دارد.

به همین منظور انجمن نویسندگان کودک و نوجوان به عنوان نهادی برآمده از میان مولفان، شاعران و مترجمان این حوزه تصمیم گرفته است از شاه‌آبادی برای سال‌ها فعالیتش در حوزه ادبیات کودک و نوجوان به ویژه شکوفایی رمان نوجوان تجلیل به عمل آورد.

محمود برآبادی دبیر انجمن نویسندگان کودک و نوجوان معتقد است: شاه‌آبادی از مدیران موفق ادبی در کانون بوده است که در مدت فعالیتش حرکت خوبی را در زمینه چاپ رمان‌های نوجوان راه‌اندازی کرد و نویسندگان شاخص زیادی نیز در این طرح مشارکت کردند و نتیجه اجرای این طرح هم در حوزه رمان نوجوان مشهود است.

وی ادامه داد: به همین منظور انجمن در نظر گرفته است از زحمات وی تجلیل به عمل آورد که زمان دقیق این مراسم در جلسه این هفته مشخص خواهد شد و این مراسم در نشستی در انجمن برگزار خواهد شد.

به گفته وی در آخرین نشست ادواری انجمن نویسندگان کودک و نوجوان که فریدون عموزاده خلیلی، معصومه انصاریان، نسرین وکیلی، عباس جهانگیریان، محمدرضا یوسفی، فرمهر منجزی، فاطمه زمانی، مژگان مشتاق، علی‌اصغر سیدآبادی، مصطفی خرامان و محسن هجری حضور داشتند، تصمیم بر این شد که این مراسم تجلیل برگزار شود.

این مراسم در حالی برنامه‌ریزی می‌شود که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هنوز خبری مبنی بر تودیع و یا تجلیل از مدیر انتشارات و معاون تولید کانون پرورش فکری که پیش از این مسئولیت آن برعهده شاه‌آبادی بوده است، منتشر نکرده است.

کد خبر 1479931

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha