۱۶ دی ۱۳۹۱، ۱۳:۰۱

دشتی خبر داد:

13 قدمگاه زیارتی در بوشهر معرفی می‌شوند

13 قدمگاه زیارتی در بوشهر معرفی می‌شوند

بوشهر - خبرگزاری مهر: جانشین فرمانده سپاه شهرستان بوشهر گفت: با هماهنگی‌هایی که با قرارگاه مرکزی راهیان نور داشته‌ایم 13 قدمگاه زیارتی، در بوشهر معرفی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرگرد حسین دشتی صبح شنبه در جمع خبرنگاران به برنامه های راهیان نور اشاره کرد و اظهار داشت: استان بوشهر دارای اماکن مذهبی بسیاری است که هر کدام از این اماکن متبرکه می تواند برای معرفی هرچه بهتر آن برای راهیان نور امسال مهیا شوند.

وی افزود: با هماهنگی‌ها و پیگیریهایی که با قرارگاه مرکزی راهیان نور داشته ایم 13 قدمگاه زیارتی بوشهر در طرح جامعه راهیان نور معرفی خواهند شد.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان بوشهر گفت: با توجه به اینکه ناحیه بوشهر محل اعزام رزمنگان به مناطق عملیاتی بوده و هم اینکه در هنگام جنگ و بعد از هشت سال دفاع مقدس و در حال حاضر محل تشییع شهدا است سعی داریم این مکان را در این طرح ثبت کنیم.

وی با اشاره به برخی اقدامات مورد نیاز برای این مکان‌ها، تصریح کرد: این مکان‌ها باید مورد تعمیر و بازسازی قرار گیرند تا شرایط و فضای آن مکان‌ها برای راهیان نور آماده شود.

دشتی در ادامه به ارزش بالای برگزاری اردوهای راهیان نور اشاره کرد و بیان داشت: اردوی راهیان نور تأثیر بسیار زیادی در روحیه دانش‌آموزان و معنویت‌گرایی و بصیرت‌افزایی آنان دارد و همه باید در تقویت این اردوها همت کنند.

وی افزود: گسترش فرهنگ اصیل اسلامی در سطح جامعه امری لازم است و به‌ویژه گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان ارزش والایی دارد و اردوهای راهیان نور در حقیقت یک دانشگاه ایثار و شهادت است که باید باعشق و علاقه به سوی آن رفت.

کد خبر 1783738

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha