۴ اسفند ۱۳۹۱، ۱۴:۲۱

جام جهانی کشتی آزاد - تهران/

کادر فنی تیم آمریکا: بد به ایران باختیم اما باز هم خوشحالیم!

کادر فنی تیم آمریکا: بد به ایران باختیم اما باز هم خوشحالیم!

تیم کشتی آزاد امریکا روز گذشته با تحمل یک شکست سنگین برابر ایران از رسیدن به فینال بازماند و راهی رده بندی شد اما واکنش اعضای کادر فنی این تیم در نوع خود جالب توجه بود.

به گزارش خبرنگار مهر، اعضای کادر فنی تیم کشتی آمریکا که تا پیش از شکست برابر ایران خود را مدعی اصلی قهرمانی در رقابتهای جام جهانی 2013 تهران می دانستند، بعد از باخت 6 بر یک به آزادکاران کشورمان اظهارات جالبی را مطرح کردند. به عنوان مثال می توان به گفته های زکی جونز سرمربی تیم امریکا اشاره کرد که این شکست را بسیار سنگین و بزرگ خوانده، اما باز هم از اینکه در ایران رو در روی تیم ملی کشورمان کشتی ایستاده، احساس غرور و خوشحالی کرده است.

سرمربی تیم آمریکا پیکار برابر تیم ایران و جلوی بیش از 12 هزار تماشاگر خونگرم و پرشور ایرانی را یکی از بهترین صحنه های رقابتهای جام جهانی عنوان کرده که تلخی شکست برابر ایران را تاحد زیادی از بین برده است.

جوردن باروفس آزادکار وزن 74 کیلوگرم تیم آمریکا و حریف سرشناس صادق گودرزی هم در گفتگو با خبرنگار مهر با اظهار تعجب از حضور این تعداد تماشاگر در سالن مسابقات اعلام کرد: هنوز باور ندارم که کشتی در ایران تا این حد مشوق و علاقمند دارد.

این آزادکار سیه چرده آمریکایی که در تمامی دیدارهای تیمش با پیروزی از میدان خارج شد، تنها ناکامی خود در این رقابتها را عدم رویارویی با گودرزی خواند و گفت: مطمئنا باشید داستان من و صادق همچنان ادام دارد، اما کشتی ما می توانست بهترین کشتی جام جهانی 2013 تهران لقب گیرد. هر چند که ما همچنان باید در میادین آتی در مقابل یکدیگر قرار گیریم

تیم آمریکا عصر امروز در جمعه دیدار رده بندی رقابتهای جام جهانی کشتی آزاد 2013 تهران به مصاف تیم بلاروس خواهد رفت.

کد خبر 2003690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha