۲ فروردین ۱۳۹۲، ۱۱:۴۰

سرهنگ عقیلی خبرداد:

توزيع بسته فرهنگي دفاع مقدس در خوزستان آغاز شد

توزيع بسته فرهنگي دفاع مقدس در خوزستان آغاز شد

اهواز - خبرگزاری مهر: مدیرکل حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس خوزستان گفت: به منظور غنی سازی سفر راهیان نور به استان خوزستان، توزیع بسته فرهنگی بین زائران کاروانهای راهیان نور در این استان آغاز شد.

عبدالمجید عقیلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حضور کاروان راهیان نور یک فرصت ویژه برای استان خوزستان است و تمامی دستگاه های مسئول باید برای استقبال خدمات لازم را ارائه دهند.

وی افزود: توزیع 85 عنوان کتاب دفاع مقدس از هشت ناشر برجسته دفاع مقدس، 27 محصول از رسانه های دیجیتالی از جمله بازی، فیلم و سیستم نرم افزاری با 40 درصد تخفیف در 15 نمایشگاه مناطق عملیاتی آغاز شد.

عقیلی عنوان کرد: همچنین بسته های فرهنگی در قالب 10 عنوان محصول فرهنگی شامل اطلس جغرافیایی حماسی به زبان عربی، تقویم، پوستر، فلش کارت و پازل دفاع مقدس تهیه شد که از روز اول فروردین توزیع آنها در بین کاروانها آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه 15 ایستگاه و نمایشگاه محصولات دفاع مقدس برای استقبال از زائران راهیان نور در محورهای عملیاتی دفاع مقدس استان همچون آبادان، خرمشهر، اهواز و دهلران راه اندازی شده است، افزود : بسته های فرهنگی هنگام ورود کاروانهای زائران به استان خوزستان و مناطق عملیاتی به آنها اهدا می شود. 

کد خبر 2021746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha