۱۰ فروردین ۱۳۹۲، ۹:۴۷

نظامیان عنوان کرد:

خدمات‌دهی پنج پایگاه امداد و نجات نوروزی در شهرستان دیر

خدمات‌دهی پنج پایگاه امداد و نجات نوروزی در شهرستان دیر

دیر - خبرگزاری مهر: رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دیر از استقرار و خدمات‌دهی پنج پایگاه امداد ونجات نوروزی در این شهرستان خبر داد.

مهدی نظامیان در گفتگو با خبرنگار مهر با شاره به خدمات جمعیت هلال احمر شهرستان دیر، اظهار داشت: جوانان هلال احمر شهرستان دیر به صورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی به مسافران نوروزی هستند.

وی با اشاره به چادرهای مستقر شده در ورودی شهرهای شهرستان دیر افزود: جمعیت هلال احمر شهرستان دیر با استقرار سه تخته چادر در ورودی شهرهای دیر، بردخون و آبدان مشغول راهنمایی مسافران هستند و همچنین دو پایگاه امداد و نجات جاده ای و دریایی فعالیت می کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دیر در خصوص خدمات ارائه شده از سوی ستاد تسهیلات مسافرت‌های نوروزی و جمعیت هلال احمر شهرستان دیر گفت:100 نفر از جوانان شهرستان دیر به صورت خودجوش و با روحیه ایثارگری به صورت شبانه روزی در ایام نوروز در سطح شهرستان دیر مشغول فعالیت هستند و در راه انجام مسئولیت خود از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

وی ادامه داد: جمعیت جوانان هلال احمر دير دوهزار نفر عضو داوطلب دارد كه در قالب كانون غنچه‌هاي هلال، شاخه دانش‌آموزي، شاخه جوانان، كانون دانشجويي و كانون روستايي فعاليت دارند.

کد خبر 2023980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha