۱۲ فروردین ۱۳۹۲، ۱۳:۵۴

فهیم نیا خبر داد:

900 هزار مسافر نوروزي وارد دورود شدند/ اسکان 165 هزار نفر

900 هزار مسافر نوروزي وارد دورود شدند/ اسکان 165 هزار نفر

دورود - خبرگزاری مهر: مسئول نمايندگي ميراث فرهنگي، صنایع دستی و گردشگری شهرستان دورود از ورود بیش از 900 هزار مسافر نوروزی به این شهرستان به عنوان پایتخت طبیعت ایران خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، باقر فهيم نيا در این رابطه ظهر دوشنبه به خبرنگاران گفت: شهرستان دورود تا دهم فروردين ماه سالجاری پذيراي بيش از 900 هزار مسافر نوروزي و گردشگر بوده است.

وی ادامه داد: در این راستا با توجه به ظرفيت ها و پتانسيل هاي گردشگري شهرستان و مهيا بودن امكان اسكان، تا كنون بيش از 165 هزار گردشگر در این شهرستان اسکان یافته اند.

مسئول نمايندگي ميراث فرهنگي، صنایع دستی و گردشگری شهرستان دورود افزود: با برپايي نمايشگاه بهاري سوغات و هداياي محلي اين شهرستان با همكاري شهرداري دورود هنرمندان صنايع دستي در 15 رشته مختلف از جمله معرق چوب، گليم بافي، قلم زني، حجم سازي سنتي، تذهيب چرم و ساير رشته ها هنر خود را در معرض ديد عموم قرار دادند.

فهيم نيا گفت: در بخش راهنمايي گردشگران با استقرار پايگاه اطلاع رساني در ميدان آزادگان به صورت كشيك كامل روزانه و هدايت مسافران نوروزي و گردشگران به مراكز اسكان و اماكن تاريخي، فرهنگي و مذهبي سعي شده كه رضايت و آسايش مسافران فراهم شود.

کد خبر 2024863

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha