۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۷:۲۰

زلاتکو کرانچار مطرح کرد؛

امیدوارم جام قهرمانی را بالای سر ببریم/ با جاه طلبی بزرگ به تهران آمده‌ایم

امیدوارم جام قهرمانی را بالای سر ببریم/ با جاه طلبی بزرگ به تهران آمده‌ایم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان با اشاره به اینکه دیدار فینال جام حذفی، دیداری عالی خواهد بود زیرا هم پرسپولیس و هم سپاهان میل به کسب قهرمانی دارند، گفت: امیدواریم بتوانیم جام قهرمانی را بالای سر ببریم.

به گزارش خبرنگار مهر، زلاتکو کرانچار در نشست خبری پیش از دیدار این تیم با پرسپولیس ضمن بیان مطلب فوق گفت: اعتقاد دارم شما هم با من هم عقیده هستید که فردا یک فینال بزرگ برگزار می‌شود و از جانب من یک مسابقه عالی خواهد بود زیرا هم پرسپولیس و هم سپاهان میل به کسب قهرمانی دارند.

وی افزود: پرسپولیس و سپاهان صاحب بازیکنان با کیفتی هستند که آماده هستند با تمام توان در اختیار تیم‌های خود بوده و مسابقه‌ای عالی را برگزار کنند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: با جاه طلبی بزرگ به تهران آمده‌ایم و انگیزه فزاینده‌ای داریم تا در مسابقه فردا بتوانیم جام قهرمانی را بالای سر ببریم.

وی همچنین ادامه داد: اگر چه  با سلامت برخی از بازیکنان مشکل داریم اما نفراتی که به داخل زمین می‌روند، از کیفیت بالا برخورددار هستند تا یک بازی سازمان یافته را  برای رسیدن به موفقیت ارائه کند.

کرانچار در پاسخ به این پرسش که چرا پیش از این بازی مسئولان دو باشگاه با بازیکنان همدیگر مذاکره کرده‌اند، اظهار داشت: به نظر من این یک بازی رسانه‌ای است که باعث مطرح شدن این مسائل شده است. این مسائل قبل از فینال بزرگ آزادی مطرح شده و مقصود از بیان آنها هم تنها به هم ریختن جو مسابقه است.

وی با بیان اینکه او تنها در مورد مسائل فنی پاسخگو است، تاکید کرد: من فکر می‌کنم بازیکنان هر دو تیم آنقدر حرفه‌ای هستند که پیش از بازی بزرگ فینال جام حذفی به خود اجازه مذاکره با تیم دیگر را ندهند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان همچنین در مورد مصدومیت بازیکنانش یادآور شد: مشکل ما مصدومیت بازیکنان است اما کادر پزشکی تلاش می‌کند آنها را به شرایط مسابقه برسانند. البته من باید با نفرات تیم صحبت کنم و در این بین تنها بازیکنانی به میدان می‌روند که صددردصد آماده باشند.

وی در خصوص غیبت فرشید طالبی در این بازی اظهار داشت: با غیبت فرشید طالبی مشکل خاصی نداریم زیرا در ابتدای فصل برای هر پست دو بازیکن گرفتیم. علی احمدی و میلان سوشاک بازیکنان خط میانی تیم هستند و فکر نمی‌کنم مشکل خاصی با غیبت طالبی داشته باشیم، هرچند سراسر فصل با طالبی بازی کردیم و او یک بازیکن خوب برای تیم ما بود.

کرانچار در پایان گفت: جمشیدیان بعد از بازی با داماش به مدت 8 روز در تمرینات شرکت نکرد اما بعد از این مدت دوباره با نظر مسئولان به تمرینات بازگشت تا به تیم کمک کند اما در کنار پاپی و محرم نویدکیا بعید است بتواند با توان کامل و در حالی که 8 روز از تمرینات دور بوده است، به میدان برود.

دیدار فینال جام حذفی ساعت 18 فردا یکشنبه در ورزشگاه آزادی و بین دو تیم پرسپولیس و سپاهان برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 2046980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha