۱ تیر ۱۳۹۲، ۱۵:۰۰

وندایی:

13 نگهدارنده موادمخدر در قزوین دستگیر شدند

13 نگهدارنده موادمخدر در قزوین دستگیر شدند

قزوین- خبرگزاری مهر: رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین، از دستگیری 13 خرده فروش و نگهدارنده مواد مخدر در استان قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ولی وندایی در این باره اظهارداشت: ماموران انتظامی استان قزوین روز گذشته با اجرای طرح دستگیری خرده فروشان و نگهدارندگان موادمخدر 13 نفر را در بازرسی از 15 منزل مسکونی در 12 نقطه آلوده دستگیر کردند.
 
وی ادامه داد: در نخستین اقدام، ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان دیروز طرح پاکسازی نقاط آلوده را به اجرا درآورده و ضمن دستگیری دو قاچاقچی هشت کیلو و 800 گرم تریاک کشف و ضبط کردند.
 
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین بیان کرد: ماموران انتظامی شهرستان قزوین نیز در ادامه اجرای این طرح با دستگیری سه خرده فروش و نگهدارنده مواد مخدر دو کیلو و 300 گرم تریاک کشف و ضبط کردند.
 
وی اضافه کرد: ماموران انتظامی شهرستان بوئین زهرا نیز در این طرح دو خرده فروش مواد مخدر را دستگیر و پنج کیلو و 519 گرم تریاک از آنان کشف و ضبط کردند.
 
وندایی یادآورشد: دستگیری پنج نگهدارنده مواد مخدر و کشف 237 گرم انواع مواد مخدر از دیگر اقدامات پلیس در شهرستان‌های البرز و آوج بوده است که اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در روزهای آینده ادامه دارد.

کد خبر 2081778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha