۳ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۰۳

دایی به مهر مطرح کرد:

جذب بازیکنان مورد نظر کادر فنی پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات/ برگزاری منظم اردوها

جذب بازیکنان مورد نظر کادر فنی پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات/ برگزاری منظم اردوها

رامسر - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از جذب بازیکنان مورد نظر کادرفنی در فصل نقل و انتقالات برای حضور در سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور خبر داد.

علی دایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تاکنون بازیکنان مورد نظری که کادر فنی و باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب آنان بود، به تیم ملحق شدند و در روزهای آینده، یک بازیکن دیگر در صورت رضایت جذب خواهد شد.

وی افزود: با تلاش کادر فنی در اردوی اردبیل و نیز اکنون در رامسر بیشتر به دنبال برطرف کردن نقاط ضعف فصل گذشته تیم پرسپولیس وتقویت نقاط قوت تیم هستیم تا این تیم پرطرفدار در فصل جدید لیگ برتر با قدرت بیشتری ظاهر شود.

دایی یادآورشد: همه تلاش کادر فنی جدید پرسپولیس تهران سربلندی این تیم در لیگ است ودر تحقق این اهداف هرچه در توان دارند، منتقل خواهند کرد.

وی بیان داشت: دومین مرحله از اردوی آماده سازی تیم فوتبال پرسپولیس تهران پیش از آغاز فصل جدید مسابقات لیگ برتر، از چهارشنبه هفته گذشته در رامسر در غرب مازندران آغاز شد و تا 10 روز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: هم اکنون اردوی رامسر با حضور بیشتر بازیکنان جدید و بازیکنان قدیمی به غیر از ملی پوشان به صورت منظم و جدی در حال برگزاری است و از روزهای آینده بازیکنان ملی پوش نیز به جمع سایر نفرات اضافه خواهند شد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: اردوی رامسر بیشتر بر روی کارهای تاکتیکی و بدنی بازیکنان پیگیری می شود و این روند در دو نوبت صبح وعصر دنبال می شود.
 

کد خبر 2082985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha