۵ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۴۱

نجفی به مهر خبر داد:

همايش تجليل از پيشكسوتان و نخبگان قرآنی در بوشهر برگزار می‌شود

همايش تجليل از پيشكسوتان و نخبگان قرآنی در بوشهر برگزار می‌شود

بوشهر - خبرگزاری مهر: مسئول دارالقرآن الكريم استان بوشهر از برگزاری همايش تجليل از پيشكسوتان و نخبگان قرآنی در بوشهر خبر داد.

رضا نجفي در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: همايش تجليل از پيشكسوتان و نخبگان قرآنی، از سوی دارالقرآن الكريم استان بوشهر با حضور مهدی قره‌ ‌شيخ‌لو، رئيس سازمان دارالقرآن الكريم سازمان تبليغات اسلامی كشور از ساعت 9 فردا دوشنبه، ششم آبان‌ماه در سالن شهيد آوينی اداره كل تبليغات اسلامي بوشهر برگزار می‌شود.

وي افزود: در اين همايش، ضمن تجليل از 25 نفر قاری ممتاز، حافظ و پيشكسوت قرآنی، برای بار مجدد بانك نرم‌افزاری و كتابخانه تخصصی علوم قرآن و حديث دارالقرآن الكريم استان بوشهر بازگشايی می‌شود.

نجفي يادآور شد: 50 مؤسسه قرآنی در شهرها و 150 خانه قرآنی روستايی با مجوز سازمان دارالقرآن الكريم در استان بوشهر مشغول به فعاليت در حوزه علوم قرآنی هستند.

مسئول دارالقرآن الكريم استان بوشهر ادامه داد: سياست دارالقرآن کريم سازمان تبليغات هدايت، حمايت و نظارت بر نهضت قرآني، آموزش و تربيت داور و مربي ممتحن قرآن و تربيت معلم در استان است.

وی افزود: تعميق فرهنگ قرآني، جامع‌نگري، تمرکز زدايي، نگاه ويژه به قرآن و اولويت دادن و تعميم نظر مقام معظم رهبري در حفظ قرآن، خروج از تصدي‌گري، ايجاد فضاي مجازي، اطلاع‌رساني و واگذاري امورات قرآني به موسسات قرآني مردمي بارزترين فعاليت تبليغات اسلامي است.

مسئول دارالقرآن الكريم استان بوشهر در پايان قرآن را قانون اساسي نازل شده از سوي خدا براي هدايت بشريت اعلام کرد و تبعيت از اين قانون انسان‌ساز را ضامن پيشرفت و سعادت فردي و اجتماعي دانست.

کد خبر 2163270

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha