۹ آبان ۱۳۹۲، ۱۳:۵۷

علی دایی درنشست خبری:

مسائل بیرونی روی پرسپولیس فشار می‌آورد/ رویانیان تنهاست!

مسائل بیرونی روی پرسپولیس فشار می‌آورد/ رویانیان تنهاست!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به دیدار این تیم برابر الوند همدان در جام حذفی گفت: با وجود اینکه امسال فشارهای زیادی روی تیم ما وجود دارد ولی در این جام به دنبال قهرمانی هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دایی،سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار این تیم برابر الوند همدان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی که امروز پجشنبه برگزار شد، اظهارداشت: مطمئنا بازی‌های جام حذفی شرایط خاص خود را دارد و هیچ تیم از پیش برنده نیست. نتایج چند روز اخیر  هم نشان می‌دهد که تیم‌های لیگ یکی انگیزه‌های زیادی از حضور در این مسابقات دارند. الوند همدان تیم استقلال صنعتی را حذف کرده و بازیکنانش با انگیزه هستند. اما اگر ما خودمان نباشیم کار سختی خواهیم داشت ولی اگر خودمان باشیم می‌توانیم به فینال این جام هم برسیم و قهرمان بشویم. امسال در جام حذفی می‌خواهیم تا فینال و قهرمانی پیش برویم.

وی در بخش دیگری از حرف‌هایش عنوان کرد: ما شناخت کافی از الونده همدان داریم. بازی آنها برابر استقلال صنعتی و در لیگ یک را هم دیده‌ایم. الوند همدان بازیکنان خوبی دارند که خوب هم بازی می‎کنند ولی مطمئنا ما هم به دنبال این هستیم تا با ارایه بهترین بازی خود از این مرحله عبور کنیم.

سرمربی تیم پرسپولیس در پاسخ به این سوال که "آیا از یاران ذخیره خود در این دیدار استفاده خواهید کرد"؟، گفت: در پرسپولیس بازیکن اصلی و غیر اصلی نداریم. به همه بازیکنان اعتقاد داریم و ترکیب تیم هم بستگی به شرایط دارد. سعی می‌کنیم بهترین ترکیب را در این دیدار بگذاریم. همه بازیکنان ما بازیکنان اصلی هستند. سعی ما بر این است که برای این دیدار هم بهترین ترکیب را انتخاب کرده و با قدرت وارد زمین بشویم.

دایی همچنین درباره بازیکنان محروم و مصدوم  تیمش عنوان کرد: خوشبختانه بازیکن محروم نداریم ولی دو سه یار مصدوم داریم که امروز وضعیت آنها معلوم می‌شود. پیام صادقیان با تیم تمرین نکرده است. دهنوی هم مریض بوده و یکی دو نفر مثل غلامرضا رضایی هم مشکل دارند. در کل در تمرین امروز همه چیز را تعیین خواهیم کرد.

سرمربی تیم پرسپولیس با اشاره به مشکلات مالی این تیم خاطرنشان کرد: این مسئله نمی‌تواند مسئله کوچکی باشد. بازیکن باید با خیال راحت بازی کند و باشگاه هم باید تلاش کند و به موقع حقوق آنها را پرداخت کند. در این مدت که من با سردار رویانیان بوده‌ام همیشه تنها بوده در حالیکه یک نفره نمی‌توان کارها را خوب پیش برد. من از مسئولان خواهش می‌کنم که به وی کمک کنند. این تیم دولتی است و تا زمانی که خصوصی شود که به این راحتی هم امکانپذیر نیست، دولت باید کمک کند.

وی ادامه داد: دو سال است که شرایط خوبی نداشته‌ایم. امسال خیلی مسایل از بیرون روی تیم ما فشار آورده است. بعضی‌ها نمی‌خواهند که تیم ما نتیجه بگیرد. آنها دل‌شان با پرسپولیس نیست ولی علی دایی با اعتقادات و ایده‌هایش کارها را پیش می‌برد. الآن هنوز آن تیمی که من می‌خواهم نشده‌ایم. باید دغدغه‌های ما تمام شود تا به شرایط ایده‌آل برسیم.

دایی همچنین درباره محرومیت مربی تیم الوند گفت: کاری به این مسایل ندارم. اگر دست من بود همین حالا از فدراسیون و سازمان لیگ می‌خواستم که مربی حریف را ببخشند تا روی نیمکت بنشیند. من تا الآن خبر نداشتم و همین حالا از شما شنیده‌ام. از سازمان لیگ خواهش می‌کنم ایشان را ببخشد. دوست دارم تیم مقابل ما با قدرت بازی کند و ما در این شرایط توانایی‌های خودمان را به نمایش بگذاریم. الوند هم سال قبل خوب نتیجه گرفت و امسال هم غیر از بازی آخرش خوب بوده است. دیگر من وارد سایر مسایل نمی‌شوم.

کد خبر 2166398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha