۵ آذر ۱۳۹۲، ۱۲:۵۷

هم‌اندیشی بانوان فرهیخته در قم برگزار شد

هم‌اندیشی بانوان فرهیخته در قم برگزار شد

قم - خبرگزاری مهر: هم اندیشی جمعیت بانوان فرهیخته قم با حضور رئیس گروه برنامه‌ریزی اقشار اجتماعی سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در جلسه هم اندیشی جمعیت بانوان فرهیخته قم که پیش از ظهر سه شنبه برگزار شد علاوه بر فرزانه سادات نیکوبرش رئیس گروه برنامه ریزی اقشار اجتماعی سازمان تبلیغات اسلامی، فخری ملک محمد معاون اجتماعی دادگستری کل استان، عبدالعلی براتی مسئول آموزش و پژوهش تبلیغات اسلامی قم، موسی شوشتری مسئول طرح و برنامه این اداره کل و جمعی از بانوان فرهیخته حضور داشتند.

اشرف یوسفی مسئول امور فرهنگی بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم در ابتدای این جلسه گزارشی پیرامون فعالیت‌ها و جلسات بانوان فرهیخته استان ارائه کرد.

فرزانه نیکوبرش رئیس گروه برنامه‌ریزی اقشار اجتماعی سازمان تبلیغات اسلامی دیگر سخنران این جلسه بود که به تشریح ساختار تشکیلاتی و اهداف طرح جمعیت بانوان فرهیخته پرداخت.

فخری ملک محمد معاون اجتماعی دادگستری کل استان قم نیز در این جلسه بر لزوم کارهای ریشه‌ای و عمقی برای از بین بردن آسیب های اجتماعی تاکید کرد و گفت: برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی، همه دستگاه‌ها و ادارات باید به صورت جمعی وارد عمل شوند.

عبدالعلی براتی مسئول آموزش و پژوهش اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم نیز در این جلسه بر لزوم تعامل بیشتر با دستگاه های مختلف از جمله معاونت اجتماعی دادگستری کل استان تاکید کرد.

کد خبر 2183092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha