۲۲ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۲۱

در اولین شب نمایش

10 میلیون نفر مینی‌سریال "بانی و کلاید" را تماشا کردند

10 میلیون نفر مینی‌سریال "بانی و کلاید" را تماشا کردند

نزدیک به 10 میلیون نفر سریال "بانی و کلاید" را در اولین شب نمایش در تلویزیون تماشا کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، مینی سریال "بانی و کلاید" که یکشنبه شب در سه شبکه مختلف آمریکا از جمله ای.اند.ای، هیستوری و لایف تایم پخش شد، نزدیک به 10 میلیون بیننده جذب خود کرد.

جلب 9.8 میلیون بیننده موجب شد تا سریال "بانی و کلاید" بعد از سریال‌های "انجیل" و "هتفیلدز و مک کوی" که 14.3 میلیون و 13.1 میلیون بیننده داشتند و از شبکه هیستوری پخش شدند، در رتبه سوم قرار گیرد. به غیر از این دو سریال، "بانی و کلاید" به عنوان پربیننده ترین مینی سریال از سال 2006 تا به حال شناخته شد.

هیستوری در حال حاضر شناخته شده ترین شبکه در میان شبکه هایی است که مینی سریال پخش می کنند. آمارهای به دست آمده نشان می‌دهد که بینندگان سریال "بانی و کلاید" در هر سه شبکه لایف تایم، ای اند ای و هیستوری تقریبا یکسان بودند و به مجموع 9.8 میلیون بیننده دست پیدا کردند.

در این مجموعه کوتاه تلویزیونی امیل هرش و هالیدی گرنجر نقش زوج مشهور بانی و کلاید را بازی می‌کنند که از بانک‌های زیادی سرقت مسلحانه انجام دادند. این سریال که توسط پیکچرز تلویژن تهیه شده است، اولین تجربه برای یک مینی سریال است که به صورت همزمان در سه شبکه لایف تایم، ای اند ای و هیستوری پخش می‌شود.  

پیش از این فیلم سینمایی "بانی و کلاید" به کارگردانی آرتور پن در سال ۱۹۶۷ ساخته شد. این فیلم بر اساس ماجرایی واقعی در رابطه با یک زوج بانکزن به‌ نام‌های بانی پارکر و کلاید بارو که در دهه ۱۹۳۰ توجه رسانه‌ها را به‌خود جلب کرده‌بودند، ساخته‌شد و در چهلمین مراسم جایزه اسکار، موفق به کسب دو اسکار در رشته‌های بهترین بازیگر زن نقش مکمل و بهترین فیلمبرداری شد.

کد خبر 2193666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha