۲۷ آذر ۱۳۹۲، ۱۵:۳۷

هاجری:

ناظران بدون رو دربایستی با داوران برخورد کنند/ بیرق فوتبال استان دست ابومسلم است

ناظران بدون رو دربایستی با داوران برخورد کنند/ بیرق فوتبال استان دست ابومسلم است

مشهد - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان خراسان گفت: وقتی یک داور در مسابقه ای قضاوت خوبی ندارد در صورتی که ناظران بدون رودربایستی رفتار کنند و گزارش درستی بنویسند در واقع به پیشرفت آن داور کمک کرده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا مهاجری ظهر چهارشنبه در نشست خبری که در محل اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در مشهد برگزار شد اظهار کرد: در نیم فصل اول لیگ دسته یک فوتبال کشور یکسری کم دقتی ها در بین داوران دیده شد که ما این کم دقتی ها را به حساب اشتیاهات می گذاریم.

وی افزود: وقتی داور بازی ما با تیم پدیده داوری خوبی ارائه نداد و گزارش این بازی به درستی از طرف ناظر داوری به الا داده نشد همان داور بعدا در یک بازی بزرگتر سه پنالتی از هر دو تیم را نگرفت.

مهاجری تاکید کرد: ناظران داوری ما باید رودربایستی را کنار گذاشته و بدون رودربایستی به داوران نمره بدهد و در صوتری که یک ناظر گزارش درستی از نحوه قضاوت دوار بنویسد درواقع به داوری او و کشور کمک کرده و در غیر این صورت خیانت به داور محسوب خواهد شد.

سرمربی تیم سیاه جامگان خراسان رضوی با بیان اینکه ما برای صعود به مرحله بالاتر عجله ای نداریم گفت: سیاه جامگان برای صعود به لیگ برتر یک برنامه پنج ساله دارد که اکنون ما در سال سوم این برنامه هستیم.

وی همچنین با اشاره به عملکرد تیمش در نیم فصل اول لیگ دسته یک فوتبال کشور اظهار کرد: به جز سه هفته که در یک برزخ قرار گرفتیم در بقیه بازی ها عملکرد نسبتا خوبی داشتیم.

مهاجری همچنین به جدا شدن چند بازیکن سیاه جامگان در طول نیم فصل اشاره و همچنین از اضافه شدن چند بازیکن دیگر به جمع سیاه جامگان در طول نیم فصل خبر داد و عنوان کرد: سعی می کنیم در پست های مورد نیاز بازیکنان مورد نظرمان را جذب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان خراسان رضوی همچنین با اشاره به عدم حمایت مسئولان ورزش از تیم های ورزشی گفت: خواب که چه عرض کنم مسئولان هیچ قدمی برای ورزش استان برنمی دارند.

مهاجری با اشاره به وضعیت نا مناسب تیم ابومسلم اظهار کرد: تیم ابومسلم بیرق فوتبال خراسان رضوی را در دست دارد و باید برای بیرون رفتن این تیم از مشکلات بوجود امده همه مسئولان و علاقه مندان این تیم کمک کنند.

 

کد خبر 2198531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha