۳ دی ۱۳۹۲، ۱۲:۱۴

رئیس سابق دانشگاه امیرکبیر:

گرایش اساتید و دانشجویان برای حضور مجددم در دانشگاه امیرکبیر

گرایش اساتید و دانشجویان برای حضور مجددم در دانشگاه امیرکبیر

استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیرگفت: از طرف دانشگاه گرایش هایی برای حضور مجددم در دانشگاه وجود دارد اما هنوز پیشنهادی از طرف وزارت علوم مطرح نشده است.

دکتر احمد فهیمی‌فر درگفتگو با خبرنگار مهر درباره احتمال حضور مجدد وی به عنوان رئیس دانشگاه امیرکبیر گفت: از طرف وزارت علوم هنوز در این زمینه با من صحبتی نشده است.

وی درباره اینکه درصورت پیشنهاد از سوی وزارت علوم برای ریاست دانشگاه صنعتی امیرکبیر آیا با این پیشنهاد موافقت خواهید کرد افزود: این مساله بستگی به نظر هیات علمی دانشگاه دارد.

استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر افزود:  اگر نظر مجموعه مثبت بود و وزارت علوم نیز حمایت لازم را به عمل آورد و شرایط ما را قبول کند در آن صورت این پیشنهاد را می پذیرم.

وی تصریح کرد: گرایش هایی از طرف اعضای هیات علمی، دانشجویان و کارکنان برای حضور مجددم وجود دارد اما در حال حاضر این مساله در حد شایعه است و هنوز اتفاقی رخ نداده است.

به گزارش مهر، هفته گذشته یک هیات از وزارت علوم برای بررسی شرایط دانشگاه صنعتی امیرکبیر به این دانشگاه اعزام شد معمولا بعد از اعزام این هیات رئیاست دانشگاه تغییر می کند و شنیده ها حاکی از این است که دکتر احمد فهیمی فر به عنوان گزینه ریاست این دانشگاه مطرح است وی استاد دانشکده عمران دانشگاه امیرکبیر و رئیس سابق این دانشگاه بوده است.

کد خبر 2201424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha