۵ بهمن ۱۳۹۲، ۱۹:۳۳

حجت‌الاسلام بحرانی:

تشکیل 19 کمیته ستاد دهه فجر استان بوشهر/ برنامه‌های دهه فجر از امروز آغاز شد

تشکیل 19 کمیته ستاد دهه فجر استان بوشهر/ برنامه‌های دهه فجر از امروز آغاز شد

بوشهر - خبرگزاری مهر: رئیس ستاد دهه فجر استان بوشهر و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: 19 کمیته ستاد دهه فجر استان بوشهر تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سلمان بحرانی عصر شنبه در نشست هماهنگی برنامه‌های دهه فجر در بوشهر اظهار داشت: برگزاری با کیفیت برنامه‌های دهه فجر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و همه دستگاه‌ها باید تلاش کنند تا همکاری لازم را در برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه مبارک فجر داشته باشند.

وی از تشکیل 19 کمیته مختلف برای برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه فجر در استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: همه دستگاه‌های اجرایی باید برنامه‌های خود را با هماهنگی این کمیته برگزار کنند.

رئیس ستاد دهه فجر استان بوشهر تصریح کرد: از امروز برنامه‌های استقبال از دهه مبارک فجر در استان بوشهر با برپایی نمایشگاه انقلاب، توزیع پوستر و پخش سرودهای انقلابی در ادارات و دستگاه‌ها آغاز شده است.

وی ادامه داد: ساعت 10 صبح نخستین روز از دهه مبارک فجر، مراسم ویژه بازگشت پیروزمندانه امام راحل (ره) به میهن اسلامی با سخنرانی آیت‌الله سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حسینیه ثارالله بوشهر برگزار خواهد شد.

یادواره شهدای انقلاب اسلامی در بوشهر برگزار می‌شود

بحرانی با اشاره به دیگر برنامه‌های دهه مبارک فجر در استان بوشهر، خاطرنشان ساخت: برگزاری برنامه‌هایی چون شب شعر، جنگ شادی، شب شروه، برپایی نمایشگاه فرهنگی و نمایشگاه خدمات دولت در قالب 10 دستگاه را می‌توان به‌عنوان بخشی از این برنامه‌ها عنوان کرد.

وی با اشاره به برپایی ایستگاه‌های صلواتی برای پذیرایی از مردم در راهپیمایی 22 بهمن، بیان داشت: استان بوشهر 18 شهید در دوران انقلاب دارد که یادواره شهدای انقلاب اسلامی در بوشهر برگزار می‌شود.

رئیس ستاد دهه فجر استان بوشهر بر لزوم تلاش همه دستگاه‌ها برای برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه فجر اشاره کرد و افزود: روابط عمومی‌ها نیز نقش بسیار مهمی در این راستا دارند که باید به خوبی خاطرات دوران انقلاب اسلامی را منتقل کنند.

کد خبر 2221373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha