۲۳ بهمن ۱۳۹۲، ۹:۰۵

صفایی خبرداد:

استقبال بیش از سه هزار نفر طی شش روز اکران جشنواره فجردر گرگان

استقبال بیش از سه هزار نفر طی شش روز اکران جشنواره فجردر گرگان

گرگان - خبرگزاری مهر: مدیر پردیس سینمایی کاپری گفت: طی شش روز اکران سی و دومین جشنواره فیلم فجر در شهرستان گرگان، بیش از سه هزار نفر برای تماشای فیلم فجر به سینما پردیس کاپری مراجعه کرده اند.

محمدمهدی صفایی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: درشش روز از جشنواره فیلم فجر 24 سانس برای تماشای شهروندان در این سینما به اکران گذاشته شده است.

وی بیان کرد: تا کنون فیلم های دو ساعت بعد مهرآباد، قصه ها، فردا، خانه پدری، زمستان آخر، همه چیز برای فروش، سیزده، گنجشکک اشی مشی، لامپ 100 ، چند متر مکعب عشق، ناخواسته و کلاشینکف اکران شده است.

وی از اکران 12 فیلم در این 6 روز خبر داد و افزود:  فیلم های جشنواره فیلم فجر در 4 سانس از ساعت 14 تا 20 هر روز در سینما پردیس کاپری اکران می شود که در سانس های ساعت 18  و 20سالن سینمای پردیس کاپری از جمعیت تکمیل می شود.

وی در توضیح اقشار مراجعه کننده به سینما گفت: تعدادی افراد علاقمند به حوزه سینما و تائتر از مراجعه کنندگان ثابت برای تماشای فیلم فجر هستند و شهروندان نیز برای تماشای آن دسته از فیلم هایی که کارگردانان معروفی آنها کارگردانی کرده اند، مراجعه می کنند.

صفایی از اهتمام استانداری گلستان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان جهت برگزاری جشنواره فیلم فجر و از گروه سیمرغ به سبب ارسال یکصد هزار پیامک اطلاع رسانی برای جشنواره فیلم فجر قدردانی کرد وافزود: برگزاری چنین جشنواره هایی به توسعه و رشد سینما استان کمک بسیاری میکند و امیدواریم که پس از خاتمه جشنواره فیلم فجر، شرایطی برای استقبال مردم از سینما و حضور گسترده آنها در اماکن فرهنگی ایجاد شود.

کد خبر 2234642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha