۱۰ اسفند ۱۳۹۲، ۱۵:۱۵

حجت‌الاسلام سروستانی:

استان ولایت‌مدار بوشهر رهرو صدیقی برای کتاب الهی یعنی قرآن است

استان ولایت‌مدار بوشهر رهرو صدیقی برای کتاب الهی یعنی قرآن است

بوشهر - خبرگزاری مهر: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: استان ولایتمدار بوشهر رهرو صدیقی برای کتاب الهی یعنی قرآن است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی ظهر شنبه در آئین تودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان اظهار داشت: مردم استان ولایت‌مدار بوشهر سابقه طولانی در ترویج و توسعه برنامه‌های قرآنی دارند و مردم این استان ارتباطی نزدیک و همیشگی با قرآن دارند.

وی با اشاره به تلاش اقشار مختلف استان بوشهر در راستای ترویج فرهنگ قرآنی در سطح استان، تاکید کرد: استان بوشهر در عشق و علاقه به اهل بیت عصمت و طهارت سابقه طولانی دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در ادامه بیان داشت: استان ولایتمدار بوشهر رهرو صدیقی برای کتاب الهی یعنی قرآن است و شاهد اهتمام ویژه‌ای برای ترویج قرآن هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از حجت الاسلام سید علی پناه محمودی نیا رئیس سابق تبلیغات اسلامی دشتستان اضافه کرد: تلاش‌های بسیار زیادی در زمان خدمت ایشان در شهرستان دشتستان صورت گرفته است که لازم است از ایشان تقدیر و تشکر داشته باشیم.

حجت‌الاسلام سروستانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توانمندی‌های بالای حجت الاسلام حسین شیخی رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی دشتستان افزود: امیدواریم با تلاش ایشان توسعه و تقویت فرهنگ دینی در سطح شهرستان دشتستان باشیم.

فرماندار شهرستان دشتستان نیز در این آئین با اشاره به اهمیت اجرای برنامه‌های فرهنگی و دینی و مذهبی، اظهار داشت: مساجد و کانون‌های فرهنگی نقش بسیار مهمی در توسعه فرهنگ و دین دارند.

ارسلان زارع به نقش بسیار مهم سازمان تبلیغات اسلامی در ترویج شعائر اسلامی اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: همه دستگاه‌ها باید از برنامه‌های فرهنگی و دینی حمایت لازم را داشته باشند.

امام جمعه برازجان نیز در این آئین با اشاره به تلاش ها و خدمات حجت الاسلام سید علی پناه محمودی نیا رئیس سابق تبلیغات اسلامی دشتستان بیان داشت: عملکرد بسیار خوب ایشان باعث شد تا شاهد رضایت‌مندی خوب مردم دشتستان از ایشان باشیم.

حجت‌الاسلام حسن مصلح همچنین با اشاره به روند رو به رشد فرهنگ دینی در این شهرستان، افزود: هیئتهای دینی و مذهبی شهرستان دشتستان دارای پتانسیل بالایی هستند و در مناسبت‌های مختلف شاهد برگزاری برنامه‌های بسیار خوبی هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: امیدواریم با تلاش‌های حجت الاسلام حسین شیخی رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی دشتستان شاهد روند رو به رشد برنامه‌های دینی شهرستان باشیم.

حجت‌الاسلام محمودی‌نیا رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان نیز از همکاری دستگاه‌های مختلف با تبلیغات اسلامی تشکر کرد و بیان داشت: تعامل بسیار خوبی بین دستگاه‌های مختلف ایجاد شد تا در رسیدن به اهداف مورد نظر موفق باشیم.

نوشاد نوشادی رئیس شورای هیئات مذهبی استان بوشهر نیز در این آئین به برنامه‌های اجرا شده در این شهرستان اشاره کرد و افزود: برنامه‌های بسیار خوبی را در مناسبت‌های مذهبی در شهرستان دشتستان داشتیم که بخش اعظمی از برنامه‌های فرهنگی و مذهبی استان را به خود اختصاص داده است.

لازم به ذکر است که در این آئین با تقدیر از تلاش های حجت الاسلام سید علی پناه محمودی نیا، حجت الاسلام حسین شیخی به عنوان ریاست اداره تبلیغات اسلامی دشتستان معارفه شد.

کد خبر 2246635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha