۱۰ اسفند ۱۳۹۲، ۲۰:۲۱

سردار جمیری:

27 هزار بوشهری راهی مناطق عملیاتی جنوب می‌شوند

27 هزار بوشهری راهی مناطق عملیاتی جنوب می‌شوند

بوشهر - خبرگزاری مهر: فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: 27 هزار بوشهری عازم مناطق عملیاتی جنوب می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار فتج‌الله جمیری عصر شنبه نشست برنامه‌ریزی به مناسبت برگزاری برنامه‌های اردوی راهیان نور استان بوشهر اظهار داشت: اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس از اهمیت بسیار زیاد برخوردار است و تاثیر بسیار زیادی بر افراد اعزامی دارد.

وی با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای تهاجم فرهنگی و از بین بردن ارزش‌های دفاع مقدس، تصریح کرد: دفاع مقدس از مهمترین حوادث قرن اخیر است که دشمنان تلاش بسیاری برای پاک‌کردن آن از ذهن مردم دارند و لازم است که با برگزاری برنامه‌های مختلف، نسل جدید نیز با حماسه‌آفرینی‌های دوران دفاع مقدس آشنا شوند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به حضور بیش از 27 هزار نفر از استان بوشهر در مناطق عملیاتی جنوب، تاکید کرد: 12 هزار نفر در قالب کاروان‌های راهیان نور اعزام می‌شود و 15 هزار نفر نیز به صورت خودجوش به این مناطق سفر خواهند کرد.

وی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور استان بوشهر از 25 اسفندماه اعزام می‌شوند، افزود: دو هزار دانشجوی پسر و یک‌هزار دانشجوی دختر نیز در قالب 67 كاروان نيز به مناطق عملياتي دفاع مقدس اعزام مي‌شوند

تاریخ پرشکوه دفاع مقدس نباید به فراموشی برود

جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر نیز در نشست با اشاره به اهمیت و جایگاه ویژه برگزاری اردوهای راهیان نور، خاطرنشان ساخت: دانشجویان بوشهری به مدت سه تا چهار روز به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند که از يادمان شهداي گمنام شرق كارون، شلمچه، اروند، هويزه، دهلاويه بازدید می‌کنند.

سرهنگ حمید خرمدل تاکید کرد: بازسازی صحنه‌های دفاع مقدس از برنامه‌های مهم این اعزام‌ها است که دانشجویان در پادگان‌هاي شهيد حبيب‌اللهي آبادان و شهيد مسعوديان اهواز حضور می‌یابند و رزمایش‌های فرهنگی برگزار می شود.

وی اضافه کرد: برخی تلاش دارند تا تاریخ پرشکوه دفاع مقدس به باد فراموشی برود ولی نباید اجازه دهیم که به این هدف خود برسند و دفاع مقدس باید مانند قیام کربلا فراگیر شود و رشادت‌ها و دلاورمردی‌های شهدا و رزمندگان تبیین شود.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر با اشاره به نقش بسیار مهم استان بوشهر در دوران دفاع مقدس، افزود: استان بوشهر هم میزبان کاروان‌های راهیان نور است و هم افرادی را به مناطق عملیات اعزام می‌کند.

کد خبر 2246867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha