۲۷ اسفند ۱۳۹۲، ۱۴:۳۵

وزیر ارتباطات وعده داد:

افزایش ظرفيت شبكه تلفن ثابت و سيار در مناطق زيارتي توريستي در نوروز

افزایش ظرفيت شبكه تلفن ثابت و سيار در مناطق زيارتي توريستي در نوروز

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از برنامه هاي وزارت ارتباطات در خدمت رساني هرچه بيشتر به هموطنان در ايام نوروز خبر داد و گفت: ظرفيت شبكه تلفن ثابت و سيار در مناطق زيارتي توريستي افزايش می یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود واعظي گفت :در ايام نوروز، بخش هاي مختلف خدمت رساني اپراتورها شامل بازاريابي، فروش، پشتيباني و رسيدگي به شكايات به طور شبانه روزي و همچون روزهای عادی آماده خدمت رساني به مشتريان است.

وی ادامه داد:با توجه به حضور مسافران نوروزي، پهناي باند لازم متناسب با نياز متقاضيان در نظر گرفته شده تا با تغيير تراكم جمعيتي كشور از شهر تهران به ساير نقاط كشور مشكلی از بابت كمبود پهناي باند ايجاد نشود.

واعظی بر فعال بودن گشت هاي جاده اي و شهري، جهت نگهداري و نظارت بر شبكه فيبرنوري استاني و بين استاني تاكيد كرد و افزود: در ايام نوروز ظرفيت شبكه تلفن ثابت و سيار در مناطق زيارتي و توريستي افزايش می یابد.

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات اظهار كرد: كشيك هاي فني نوروزي در كليه مراكز نگهداری و مديريت شبكه اپراتورهاي ارتباطي ( 5 اپراتور ثابت و يك اپراتور پستي)، مشخص شده و آماده نگهداري و پاسخگويي به مشكلات فني شبكه است.

دكتر واعظي تصریح کرد:در ايام نوروز هماهنگی لازم با اپراتورها، درحوزه مديريت مقابله با شرايط خاص از جمله بلاياي طبيعي انجام شده است.

کد خبر 2258952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha