۹ فروردین ۱۳۹۳، ۱۵:۴۱

در 2 روز گذشته:

25 نفر در 3 حادثه رانندگی استان مرکزی مجروح شدند

25 نفر در 3 حادثه رانندگی استان مرکزی مجروح شدند

اراک - خبرگزاری مهر: 25 نفر در سه حادثه رانندگی دردو روز گذشته محورهای استان مرکزی مجروح و روانه بیمارستان شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان مرکزی با اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در حادثه اول بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو پراید در محور قدیم تهران – ساوه هفت نفر مصدوم و روانه بیمارستان شدند.

قنبر فراهانی با بیان اینکه این حادثه در ساعت 18:54 دقیقه هفتمین روز بهار در محور قدیم تهران – ساوه  رخ داد گفت: بعد از دریافت گزارش حادثه نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند که بعد از رسیدن بر بالین مصدومین اقدام به ارائه خدمات اورژانس پیش بیمارستان به مصدومین نمودند و مصدومین حادثه را به بیمارستانهای چمران و مدرس شهر ساوه انتقال دادند.

سرشاخ شدن دو پراید در شازند

وی از سرشاخ شدن دو پراید در شازند خبر داد و اظهارداشت: بر اثر برخورد دو دستگاه خودرو پرایددر ساعت 23:57 دقیقه هفتمین روز بهار در محور آستانه به سرسختی در شازند 12 نفر مصدوم شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان مرکزی ادامه داد:  بلافاصله بعد از دریافت گزارش حادثه واحدهای امدادی اورژانس 115 به محل حادثه اعزام گردیده شدند و برای مصدومین این تصادف اقدامات اورژانس پیش بیمارستانی را ارائه نمودند و مصدومان را به بیمارستان انتقال دادند.

بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو پیکان با یک دستگاه خودرو پراید 6 نفر مصدوم شدند

وی با بیان اینکه بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو پیکان با یک دستگاه خودرو پراید در اراک شش نفر مصدوم شدند اضافه کرد:  در ساعت 11:07 دقیقه هشتمین روز بهار در محور خمین – اراک، روبروی مالک اشتر برخورد یک دستگاه پیکان با یک دستگاه خودرو پراید حادثه آفرید و اتوبوس آمبولانس اورژانس اراک را به صحنه کشاند.

فراهانی گفت: در ساعت 11:07 دقیقه از طریق تماسهای مردمی به مرکز اطلاع رسانی اورژانس اراک گزارش شد که در محور خمین – اراک، روبروی مالک اشتر یک تصادف به وقوع پیوسته است و تعداد مصدومان زیاد و حال آنها وخیم گزارش گردیده شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بلافاصله 3 واحد امدادی اورژانس 115 و اتوبوس آمبولانس مستقر در میدان امام خمینی به محل حادثه اعزام شدند که بعد از رسیدن به صحنه تصادف ضمن مدیریت صحنه و تریاژ به ارائه خدمات اورژنس پیش بیمارستانی به مصدومین پرداختند و مصدومین حادثه را به بیمارستان ولی عصر (عج) انتقال دادند.
 

 

کد خبر 2262230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha