۶ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۸:۲۵

جعفری مطرح کرد:

معاون اول رئیس‌جمهور دوشنبه به استان بوشهر سفر می‌کند/ بازدید از فازهای پارس جنوبی

معاون اول رئیس‌جمهور دوشنبه به استان بوشهر سفر می‌کند/ بازدید از فازهای پارس جنوبی

بوشهر - خبرگزاری مهر: مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری بوشهر گفت: معاون اول رئیس جمهور روز دوشنبه به بوشهر سفر می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، کریم جعفری بعداظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور معاون اول رئیس جمهور در استان بوشهر اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور روز دوشنبه وارد فرودگاه عسلویه خواهد شد.

وی اضافه کرد: بازدید از فازهای پارس جنوبی و برگزاری نشست با مجریان، ناظران، پیمانکاران و مدیران صنایع نفت و گاز و پتروشیمی این منطقه از برنامه‌های معاون اول رئیس جمهور در عسلویه خواهد بود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری بوشهر تصریح کرد: جهانگیری در عسلویه از فازهای 12، 15، 16 ، 17 و 18پارس جنوبی بازدید خواهد کرد.

وی تصریح کرد: بررسی راهکارهای تسریع در اجرای فازهای پارس جنوبی در نشست با فعالان این صنایع و همچنین نشست با کارکنان و مهندسین پارس جنوبی از دیگر برنامه‌های معاون اول رئیس جمهور در استان بوشهر است.

جعفری در ادامه با اشاره به اینکه معاون اول رئیس جمهور عصر دوشنبه به بوشهر سفر خواهد کرد، خاطرنشان ساخت: حضور در نشست شورای اداری استان و صحبت با مدیران استان بوشهر از دیگر برنامه های وی در بوشهر است.

وی خاطرنشان ساخت: معاون اول رئیس جمهور همچنین از بنادر بوشهر نیز بازدید خواهند داشت چگونگی توسعه و پیشرفت هر چه بیشتر استان، در نشست با مسئولان بررسی می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود به راه‌اندازی سامانه 111 استانداری بوشهر اشاره کرد و افزود: نظارت کامل بر دستگاه‌های اجرای و پاسخگوی شکایات مردم از ادارات از جمله اهداف راه‌اندازی این سامانه است.

وی با اشاره به اینکه این سامانه به صورت شبانه روزی فعالیت دارد، تاکید کرد: موضوعات مطرح شده توسط مردم در این سامانه بررسی می شود و در صورت نیاز، زمانی برای ملاقات با استاندار تنظیم می‌شود.

کد خبر 2278793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha