۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۹:۲۶

دلاوری در گفتگو با مهر:

«یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» شیرین و واقعی است/ تجربه پزشک بودن

«یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» شیرین و واقعی است/ تجربه پزشک بودن

بازیگر سریال «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» از نقش خود در این سریال بعنوان پزشک و همسر شقایق دهقان که وقایع روزانه‌اش را وبلاگ‌نویسی می‌کند، سخن گفت.

امیررضا دلاوری در گفتگو با خبرنگار مهر درباره نقش خود در سریال «یادداشت‌‌های یک زن خانه‌دار» که به کارگردانی مسعود کرامتی در حال تصویربرداری است، گفت: من در این سریال نقش یک پزشک را دارم و به همراه شقایق دهقان زوجی را تشکیل می‌دهیم که درگیر حوادث و اتفاقاتی در سریال می‌شوند.

وی ادامه داد: همسر من وبلاگ‌نویس است و اتفاقاتی در این وبلاگ نوشته می‌شود که داستان 45 قسمت این سریال را رقم می‌زند. 95 درصد از اتفاقات سریال هم در منزل همین زوج می‌گذرد و کمتر مطب پزشک یا لوکیشن دیگری در داستان داریم. البته ممکن است در بخش‌های بعدی داستان لوکیشن‌های دیگری هم داشته باشیم چون فیلمنامه سریال هم اکنون درحال بازنویسی است و نگارش بخش‌هایی ادامه دارد.

بازیگر سریال «هوش سیاه» اشاره کرد که حدود یک ماه است که در سریال بازی دارد و درباره فضای این کار گفت: مجموعه «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» فضای به‌روزی دارد و اتفاقاتی را که در جامعه رخ می‌دهد به تصویر می‌کشد. سریال فضایی شیرین و در عین حال واقعی دارد و از طنز به گونه‌ای استفاده شده که کمدی صرف نباشد.

بازیگر فیلم «چ» درباره ویژگی‌های این نقش اظهار کرد: در طول کار و در مشورت با کارگردان ویژگی‌های این نقش را درآوردم. البته این شخصیت خصوصیات ویژه‌ای ندارد و ما بیشتر سعی کریم کار چفت و بست محکمی داشته باشد و فیلمنامه به لحاظ دراماتیک کاری غنی شده است.

سریال «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» به کارگردانی مسعود کرامتی و تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه در 45 قسمت، 35 دقیقه‌ای برای پخش از شبکه چهار سیما تولید می‌شود هم اکنون حدود یک ماه است که تصویربرداری سریال آغاز شده و حدود 5 ماه ساخت و تولید سریال طول خواهد کشید.

این سریال 6 بازیگر اصلی دارد که از این میان شقایق دهقان به عنوان نقش زن خانه‌دار این سریال است که یادداشت می نویسد و امیررضا دلاوری نقش همسر او را ایفا می کند. همچنین علی عامل هاشمی و فریبا جدی‌کار دیگر بازیگران کار هستند.

 

کد خبر 2294896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha