۴ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۵۰

سردار محمدی:

طرح صالحين يک پروژه بزرگ تربيتي و معرفتي در کشور است

طرح صالحين يک پروژه بزرگ تربيتي و معرفتي در کشور است

رشت – خبرگزاری مهر: فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: طرح صالحين يک پروژه بزرگ تربيتي و معرفتي در کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار هامون محمدی ظهر چهارشنبه در جمع فرماندهان سپاه افزود: طرح صالحين و حضور جوانان در حلقه‌هاي شجره طيبه صالحين موجب جذب بيشتر جوانان و نوجوانان به مساجد مي ‌شود.

وی اظهار داشت: هدف این انتقال معارف ديني، بصيرتي و جذب افراد در قالب مسجد است که از طريق بسيج انجام مي ‌گيرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: طرح صالحين مي تواند بصيرت و آگاهي خانواده ها و مردم جامعه را در مبارزه با جنگ نرم دشمنان افزايش دهد.

وی افزود: ضرورت جامعه امروز ايجاب مي کند براي ايجاد زيرساخت هاي فرهنگي و اعتقادي تلاش مضاعف انجام شود.

 محمدی حاکميت روحيه بسيجي را رافع تمامی مشکلات در کشور دانست و بر لزوم تقویت تفکر بسيجي در جامعه تاکید کرد.

وی همچنین با اعلام اینکه مسجد بهترین مامن و پناهگاه نسل جوان در مقابله با جنگ نرم محسوب می شود، گفت: جوانان هرچه بیشتر با معنویات و اخلاق و فرهنگ اسلامی و دینی آشنا و به این مهم مسلط باشند در مقابل جنگ نرم و تهاجم فرهنگی مجهزتر خواهند بود.

وی با تاکید بر اینکه مساجد باید برنامه‌ های پرجاذبه ‌ای برای جوانان داشته باشند، ‌اظهار داشت: جذب جوانان به مساجد موجب می‌ شود تا نقشه دشمنان خنثی و توطئه‌ های آنان ناکام بماند.

فرمانده سپاه قدس گیلان افزود: تشکیل حلقه‌ های صالحین در مقابل جنگ نرم دشمن بسیار تاثیرگذار و از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است.

وی با بیان اینکه جنگ نرم و شبیخون فرهنگی مهمترین جبهه دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بوده است، اظهارداشت: در این جنگ باید با حفظ روحیه ارزشی و اعتقادی در خود زمینه را برای شکست نقشه‌ های دشمنان و مستکبران عالم فراهم کرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به تاثیر شگرف و فراوان برپایی حلقه‌ های شجره طیبه صالحین در مناطق مختلف استان تصریح کرد: نتیجه و عصاره برگزاری محافل صالحین در مساجد و پایگاه‌ ها باید شبهه زدایی و تقویت باور‌های دینی در راستای افزایش علوم و معارف دین مقدس اسلام باشد.

کد خبر 2319395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha