۷ تیر ۱۳۹۳، ۱۵:۵۵

شعبان نژاد:

تنظیم بازار راهکاری برای جلوگیری از سوء استفاده سودجویان در جامعه است

تنظیم بازار راهکاری برای جلوگیری از سوء استفاده سودجویان در جامعه است

رشت – خبرگزاری مهر: رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: تنظیم بازار راهکاری برای جلوگیری از سوء استفاده سودجویان در جامعه است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا شعبان نژاد ظهر شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان افزود: امسال نیز همانند سال های گذشته بر توزیع و قیمت کالاهای مصرفی در ماه مبارک رمضان نظارت تا مردم هم ارزاق مورد نیاز خود را با قیمت مناسب تهیه و هم از گرانفروشی جلوگیری شود.

وی همچنین با بیان اینکه امسال بر خلاف سالیان گذشته جهاد کشاورزی توزیع کالاهای مصرفی ماه مبارک رمضان را  برعهده دارد، اظهارداشت: این کالاها با کیفیت مناسب در سطح جامعه توزیع خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با تاکید بر اینکه کالاهای بی کیفیت نباید وارد چرخه توزیع شود، گفت:  کالاهای اساسی به قیمت زیر 10 درصد فروش بازار عرضه می شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه برای تامین کالاهای اساسی از قبیل مرغ، گوشت قرمز و غیره  برای توزیع در ماه مبارک رمضان تولید کنندگان گیلانی در اولویت ویژه هستند، افزود:  این استان از ظرفیت خوبی برای تولید انواع محصولات کشاورزی، دامی، شیلاتی و غیره برخوردار است.

 شعبان نژاد در ادامه از  ذخیره سازی دو هزار تن مرغ در استان خبر داد و اظهارداشت: با توجه به جوجه ریزی مناسبی که در سطح مرغداری های استان انجام گرفته در ماه مبارک رمضان مشکل توزیع مرغ نخواهیم داشت.

وی همچنین با بیان اینکه کالاهای اساسی در نمایشگاه ها، فروشگاه های زنجیره ای و منتخب سطح استان توزیع می شود، یادآورشد: فروش فوق العاده نیز در تمام ایام ماه مبارک رمضان دایر است.

کد خبر 2321236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha