۱۸ تیر ۱۳۹۳، ۹:۵۴

بیستمین دوره جام جهانی - برزیل؛

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان با برزیلی‌ها همدردی کرد

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان با برزیلی‌ها همدردی کرد

"یواخیم لو" پس از پیروزی پرگل تیم ملی آلمان در مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2014 با هواداران و بازیکنان برزیلی ابراز همدردی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال آلمان بامداد امروز چهارشنبه موفق شد با نتیجه 7 بر یک در بلوهوریزنته مقابل برزیل، میزبان مسابقات، به برتری برسد.

"یواخیم لو" گفت او می‌داند برزیلی‌ها چه حالی دارند کما اینکه آلمان در جام جهانی 2006 و در حالیکه میزبان رقابتها بود با شکست مقابل ایتالیا از صعود به دیدار پایانی بازماند.

سرمربی آلمان اظهار داشت: ما در جام جهانی 2006 شوکه شدیم و چنین وضعیتی را تجربه کرده‌ایم. آنها شوکه شدند و انتظار نداشتند عقب بیفتند. پس از آن، بازی برای ما آسان شد.

وی که در جام جهانی 2006 دستیار یورگن کلینزمن بود، ادامه داد: ما در جام جهانی 2006 امیدهای فراوانی داشتیم و شما می‌توانید فشاری که در اینگونه بازی‌ها روی تیم میزبان هست، را متوجه شوید. ما در جام جهانی 2006 در دقیقه 119 گل خوردیم، بنابراین می‌دانیم لوییز فیلیپه اسکولاری، تیم فوتبال این کشور و مردم برزیل چه احساسی دارند.

یواخیم لو در پایان اظهار داشت: همه 200 میلیون نفر مردم برزیل می‌خواستند که این تیم به دیدار پایانی برود. این می‌تواند بازیکنان را شکننده کند. من برای اسکولاری متاسفم.

کد خبر 2328047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha