۶ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۴۴

انور خبر داد؛

دومین دوره تربیت مربی نهج البلاغه در اردبیل برگزار می شود

دومین دوره تربیت مربی نهج البلاغه در اردبیل برگزار می شود

اردبیل – خبرگزاری مهر: مدیر بنیاد نهج البلاغه دفتر استان اردبیل از برگزاری دومین دوره تربیت مربی نهج البلاغه در دو سطح مقدماتی و عالی با ارائه مدرک معتبر از بنیاد نهج البلاغه کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، رحیم انور صبح دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی بنیاد نهج البلاغه استان اردبیل اضافه کرد: مهلت ثبت نام برای شرکت در این دوره 11 مرداد لغایت شش شهریورماه است.

وی با بیان اینکه ازمون ورودی این دوره در 14 شهریورماه سالجاری برگزار خواهد شد، افزود: علاقمندان می توانند جهت دریافت و مطالعه دفترچه راهنما به نشانی اینترنتی www.bnda.ir مراجعه و یا به دفتر بنیاد واقع در طبقه همکف کتابخانه مرکزی اردبیل مراجعه کنند.

مدیر بنیاد نهج البلاغه دفتر استان ادامه داد: پذیرفته شدگان در آزمون ورودی بعد از سپری کردن کلاس های دوره مقدماتی به طول یک ترم، در آزمون پایان دوره شرکت و نفرات حائز شرایط در این آزمون، به دوره عالی راه پیدا خواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه نخستین دوره تربیت مربی نهج البلاغه در اردبیل با برگزاری آزمون ورودی در آبان ماه سال 92 شروع شده بود، تصریح کرد: این بنیاد با برگزاری دوره آموزش نهج البلاغه و پرورش نیروهای متخصص، متعهد و آشنا به نهج البلاغه به نشر و گسترش فرهنگ علوی در بین مردم همت می کند.

انور مدت دوره مقدماتی تربیت مربی نهج البلاغه را چهار ماه در قالب 180 ساعت برشمرد و عنوان کرد: این دوره در دو گروه بانوان و آقایان اجرا خواهد شد.

کد خبر 2339946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha