۱۷ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۱۸

همراه سابق «دکتر هو» کمیک بوک می‌نویسد

همراه سابق «دکتر هو» کمیک بوک می‌نویسد

همراه سابق «دکتر هو» قصد دارد مجموعه‌ای جدید درباره نوجوانانی که قدرت‌های ابرانسانی دارند، بنویسد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، نوئل کلارک شخصیتی است که ممکن است برای بسیاری از طرفداران پر و پاقرص تلویزیون شناخته شده باشد. او در سریال «دکتر هو» نقش میکی اسمیت را بازی می‌کرد که بعضی مواقع همراه دکتر هو بود. او همچنین در فیلم سال گذشته «سفر به فضا درون تاریکی» نیز نقش‌آفرینی کرده بود و تا به حال کار فیلمنامه‌نویسی و کارگردانی دو فیلم مستقل را نیز بر عهده داشته است. حالا نیز، همانطور که در مراسم سن‌دیگو کامیک‌کان اعلام شد، قصد دارد نویسندگی کمیک‌بوک را نیز به تجربیات کاری‌اش اضافه کند.

کمپانی تایتان کمیکس این مجموعه را با عنوان «گروهان» منتشر خواهد کرد.

کلارک در یک ویدیویی درباره این کمیک بوک صحبت کرده و در آن از دوران نوجوانی خود و اینکه چطور به گروهی از نوجوانان که می‌توانند کارهای خارق‌العاده انجام دهند علاقه‌مند بوده، صحبت ‌کرده است. اما او می‌گوید گروه‌هایی که تا به حال خلق شده‌اند هیچ وقت از حد و مرزها فراتر نرفته‌اند و حقیقتا خاص نبوده‌اند، به همین دلیل او قصد دارد در مجموعه کمیک‌بوک جدید خودش دقیقا همین کار را انجام دهد.

جاشوآ کاسارا مسئولیت طراحی این سری را بر عهده داشته است. کلارک که خود این مجموعه را بسیار خاص می‌خواند، گفته است: من از هیچ چیز دریغ نمی‌کنم، الکی وقتم را پیرامون مشکلات هدر نمی‌دهم. ما در این مجموعه واقعا می‌خواهیم مستقیم به جنگ تمام مسایل و مشکلات برویم و نگاهی جدید و هیجان‌انگیز برای نوجوانان به ارمغان بیاوریم.

کد خبر 2344347

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha