۹ شهریور ۱۳۹۳، ۱۴:۱۲

کوشکی در گفتگو با مهر:

65 میلیارد ریال برای توسعه زیرساختهای مخابراتی در لرستان هزینه شد

65 میلیارد ریال برای توسعه زیرساختهای مخابراتی در لرستان هزینه شد

خرم آباد - خبرگزاری مهر: مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان لرستان از صرف 65 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه زیرساختهای مخابراتی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، داریوش کوشکی ظهر یکشنبه در حاشیه مراسم بهره برداری از پروژه های ارتباطی و مخابراتی لرستان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: 65 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه زیرساختهای ارتباطی و مخابراتی در لرستان صرف شده است.
 
وی با اشاره به پروژه های این حوزه عنوان کرد: توسعه پهنای باند اینترنت، کابل کشی فیبر نوری، اتصال فیبر نوری استان به مرکز کشور، سرویس دهی مخابراتی به مناطق محروم و روستایی لرستان و ... از جمله این پروژه های زیرساختی مخابراتی بوده است.
 
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان لرستان همچنین به راه اندازی دو سایت پایش فرکانس مخابراتی در لرستان اشاره کرد و گفت: این دو سایت در دو منطقه شهرداری و همچنین باغ کشاورزی استان راه اندازی شده است.
 
کوشکی همچنین به وضعیت پهنای باند اینترنت در لرستان اشاره کرد و گفت: هم اکنون میزان پهنای باند اینترنت لرستان 2.5 گیگابایت بر ثانیه است.
 
وی از اعلام آمادگی شرکت ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان برای ارائه 10 برابر بیشتر از میزان پهنای باند موجود در استان به مشترکان خبر داد.
 
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان لرستان همچنین به پروژه های در دست ساخت حوزه زیرساخت مخابراتی در روستاهای محروم لرستان اشاره کرد و گفت: هم اکنون 100 پروژه در این زمینه در استان در دست اجرا است.
کد خبر 2361254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha