۱ مهر ۱۳۹۳، ۲۰:۵۸

تنگستانی:

سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در گناوه برگزار می شود

سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در گناوه برگزار می شود

گناوه - خبرگزاری مهر: دبیر اجرایی سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در گناوه گفت: سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت همزمان با سراسر کشور در گناوه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تنگستانی عصر سه شنبه در حاشیه نشست هماهنگی برگزاری این جشنواره در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: کانون بسیج هنرمندان گناوه با همکاری انجمن سینمای جوان استان بوشهر نمایندگی گناوه،سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت را همزمان با 400 شهر کشور در گناوه برگزار می کند.

دبیر اجرایی سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در گناوه گفت: این جشنواره از دوم الی پنجم مهرماه در مجتمع فرهنگی هنری خلیج فارس برگزار می شود.

تنگستانی بیان داشت: از برنامه های این جشنواره می توان به شب های پایداری، اکران فیلم های بلند سینمایی مثل معراجی ها، چ، شیار 143 و ملکه هر شب یک فیلم  اکران می شود.

وی با اشاره به بخش های این جشنواره ادامه داد: ( سینما روزنه ) اکران فیلم های کوتاه جشنواره، ( سینما برای انسان ) اکران فیلم های برتر خارجی در رابطه با جنگ، ( کافه سینما ) نقد و بررسی فیلم های جشنواره با حضور فیلمسازان و گروه تولید، ( سینما نوستالوژیا ) اکران فیلم های مهم سینمای دفاع مقدس ایران و اکران فیلم های کودک از جمله این بخش ها است.

تنگستانی خاطرنشان ساخت: افتتاحیه سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت 2 مهرماه است و کارگاه های آموزشی فیلمنامه نویسی و ...  نیز با حضور اساتید دانشگاه در حاشیه این جشنواره برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در گناوه گفت:  مسابقه قلم طلایی هم در رابطه با نقد فیلم از نگاه تماشاگران بخشی دیگر از این جشنواره و حضور برای عموم آزاد است.

کد خبر 2376378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha