۲۱ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۳۴

در کنار چند تکه از پازل شعر امروز/

کتاب شعر زنده‌یاد الهام اسلامی منتشر شد

کتاب شعر زنده‌یاد الهام اسلامی منتشر شد

مجموعه‌شعر «دنیا چشم از ما بر نمی‌دارد» سروده زنده‌یاد الهام اسلامی به عنوان یکی از عناوین مجموعه پازل شعر امروز توسط انتشارات نیماژ منتشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، انتشارات نیماژ که به طور مشخص به انتشار کتاب‌های شعر اشتغال دارد، به تازگی 4 مجموعه‌شعر جدید از مجموعه پازل شعر امروز را منتشر و راهی بازار نشر کرده است. یکی از این کتاب‌ها، مجموعه «دنیا چشم از ما بر نمی‌دارد» سروده زنده‌یاد الهام اسلامی، شاعر و همسر غلامرضا بروسان است که بروسان نیز از شاعران مشهدی کشورمان و برنده جایزه شعر خبرنگاران بود.

یکی از شعرهای این کتاب به این شرح است:

گاهی می‌خندم
گاهی گریه می‌کنم
گریه اما بیشتر اتفاق می‌افتد
به هر حال آدم
یکی از لباس‌هابش را بیشتر دوست دارد

«دنیا چشم از ما بر نمی‌دارد» شعرهای جدید الهام اسلامی را شامل می‌شود که تا به حال منتشر نشده‌اند. اسلامی و بروسان به همراه دختر 8 ساله‌شان، در یک حادثه رانندگی در سال 90 در جاده قوچان به شیروان جان باختند.

«عریضه‌نویسی‌های خیابان خیام» سروده وحید نجفی نیز یک مجموعه‌غزل جدید از «پازل شعر امروز» است که به تازگی به چاپ رسیده است. «حدود» سروده الیاس علوی و «به خودم نمی‌آیم» سروده راضیه بهرامی خشنود نیز دیگر عناوین جدید چاپ شده از «پازل شعر امروز» هستند.

اما مجموعه پازل شعر امروز، چندین عنوان تجدید چاپی هم دارد. «چه زود مهمانی‌ تمام شد» و «یه روز یه عاشقی بود» سروده‌های رسول یونان، هم به ترتیب به چاپ‌های دوم و سوم رسیده‌اند. چاپ چهارم «اتاق پرو» هم سروده مهدی افشری به چاپ چهارم رسیده است. «آتایا» سروده علیرضا آذر به چاپ پنجم و «غرق شدن در آکواریوم» سروده مهدی موسوی هم به چاپ پنجم رسیده است.

از مهدی موسوی 2 کتاب دیگر هم تجدید چاپ شده‌اند. به این ترتیب، «انقراض پلنگ ایرانی با افزایش بی‌رویه تعداد گوسفندان» چاپ سوم را تمام کرده و برای چاپ چهارم به چاپخانه رفته است. «با موش‌ها» نیز دیگر کتاب این شاعر است که چاپ پنجمش تا چندی دیگر وارد بازار نشر خواهد شد.

کد خبر 2462299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha