۲۰ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۱۴

گزارش مهر از برلین - 6

رییس بازار برلین: ایران مشتری همیشگی ماست

رییس بازار برلین: ایران مشتری همیشگی ماست

روز گذشته 19 بهمن ماه مدیران ارشد بازار فیلم برلین از غرفه سینمای ایران بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر روز گذشته یکشنبه نوزدهم بهمن ماه، مدیران ارشد بازار فیلم برلین به طور اختصاصی از غرفه سینمای ایران بازدید کردند. در این بازدید مدیران ارشد بازار فیلم ایران از جمله بکی پراپست رییس بازار فیلم برلین، متیوس واتر کنل مدیر جدید بازار فیلم برلین، پیتر دامش مدیر فروش بازار فیلم برلین و مایکل هینز مدیر اجرایی این بازار
حضور داشتند.

در این دیدار اختصاصی بکی پراپست رییس بازار فیلم برلین در پاسخ سوال خبرنگار مهر مبنی بر جایگاه سینمای ایران در بازار برلین بیان کرد: من نزدیک به 27 سال در جشنواره فیلم برلین و در این سمت فعالیت کردم و طی این سال ها سینمای ایران در بازار فیلم برلین غرفه داشته و فیلم های مختلفی را برای عرضه به بازار فیلم ارائه کرده است.

وی ادامه داد: موفقیت و یا نبود موفقیت ایران در بازارهای مختلف برلین در سال های مختلف کاملا بستگی به نوع فیلم هایی دارد که هر سال برای فروش ارائه می کنند، گاهی ممکن است یک سال این بازار بسیار خوب عمل کرده باشد و گاهی چندان موفق نبوده است. 

رییس بازار فیلم برلین تاکید کرد: حضور و همکاری سینمای ایران در این سال ها برای جشنواره فیلم برلین باعث افتخار بوده و ایران همیشه به عنوان یک مشتری ثابت در این بازار حضور داشته است.

پراپست گفت: با توجه به اینکه بسیاری از کشورهای اروپایی و امریکایی اطلاعات چندانی از سینمای ایران ندارد، معمولا سوال های زیادی درباره این سینما و تولیدات آن از سوی خبرنگاران و سینماگران می شوند و مشتاق هستند که بیشتر از این درباره سینمای ایران بدانند، البته در کنار آن سینمای ترکیه نیز مورد توجه خبرنگاران قرار می گیرد.

رییس  بازار فیلم براین در پایان تاکید کرد: خوشبختانه سینمای ایران از جذابیت های بسیاری برخوردار است، به عنوان مثال یکی از فیلم هایی که با موفقیت بسیاری همراه بوده است، فیلم سینمایی «جدایی نادر از سیمین» است که توانست از فروش بالایی برخوردار شد. ما دوست داریم که سینمای ایران هر سال در بازار فیلم شرکت کند و این باعث افتخار بازار فیلم برلین است.

کد خبر 2491882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha