۲۸ اسفند ۱۳۹۳، ۱۹:۴۴

سالاری:

ماندگاری مسافران نوروزی با تلاش شهرداران استان بوشهر افزایش یابد

ماندگاری مسافران نوروزی با تلاش شهرداران استان بوشهر افزایش یابد

بوشهر - استاندار بوشهر گفت: ماندگاری مسافران نوروزی با تلاش شهرداران استان بوشهر افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سالاری عصر پنجشنبه در نشست شهرداران استان بوشهر اظهار داشت: تلاش‌های بسیار زیادی طی سال جاری از سوی شهرداران شاهد بودیم و حجم کارها در سال جاری دو برابر شده است و اعتبارات شهرهای استان نیز امسال سه برابر شده است.

وی با بیان اینکه امیدواریم در سال ۹۴ نیز شاهد تداوم این روند در سطح شهرهای استان باشیم، ادامه داد: سال آینده را با برنامه شروع کنید تا بتوانید اهداف مورد نظر را به خوبی محقق سازید.

استاندار بوشهر با تاکید بر اینکه همه مسئولان باید تلاش کنند تا بهترین خدمات را به مردم ارائه کنند، تصریح کرد: هنر مدیر این است که از منابع یکسان بتوانند بهترین استفاده را کند و همه مدیران و مسئولان باید در سال جدید نقایص را رفع کنند و نقاط قوت را نیز تقویت کنند.

وی با تاکید بر لزوم دقت مضاعف در تعریف پروژه‌های مختلف در سطح شهرها، افزود: برآورد هزینه‌ها دقیق‌تر باشد و دوره‌های آموزشی نیز برای شهرداران و کارشناسان شهرداری‌ها برگزار شود.

سالاری با تاکید بر لزوم دقت در مناقصات و مزایده‌ها، اذعان داشت: مناقصه‌ها باید واقعا رقابتی باشد و نظارت مناسبی برا واگذاری و اجرای پروژه‌ها صورت بگیرد تا هم از نظر کیفی و هم از نظر کمی شاهد تکمیل پروژه‌ها به صورت مطلوبی باشیم.

پروژه‌های شاخص باید در اماکن پرتردد اجرا شود

وی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار توجه جدی به منظر شهری در استان شد و گفت: منظر شهری باید قابل قبول باشد و با تلاش ویژه و اجرای طرح‌های مختلف، وضعیت ظاهری شهرها را ترمیم کنید.

استاندار بوشهر با تاکید بر اینکه پروژه‌های شاخص باید در اماکن پرتردد اجرا شود، افزود: اگر برای جانمایی‌ها به خوبی دقت نشود، مشکلاتی ایجاد می‌شود که لازم است دقت بیشتری در این راستا صورت بگیرد.

وی اضافه کرد: در آستانه سفرهای نوروزی هستیم و شهرداری‌ها در میزبانی مناسب از مسافران نوروزی نقش مهمی دارند و باید در این حدود یک ماه که مسافران به استان می‌آیند میزبان شایسته‌ای باشیم.

سالاری به اهمیت بسیار بالای ماندگاری مسافران نوروزی اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: باید از همه ظرفیت‌ها برای میزبانی شایسته از مسافران نوروزی استفاده شود.

وی اظهار داشت: امسال نشست‌های هم‌اندیشی در بخش‌های مختلف استان بوشهر برگزار شد و پروژه‌های خوبی نیز به تصویب رسید که اعتبارات این طرح‌ها تخصیص خواهد یافت.

کد خبر 2521517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha