۲۹ اسفند ۱۳۹۳، ۱۷:۲۷

در ایام نوروز/

محدودیت های ترافیکی در محورهای استان اردبیل اعلام شد

محدودیت های ترافیکی در محورهای استان اردبیل اعلام شد

اردبیل – فرمانده پلیس راه استان اردبیل از اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی این استان طی تعطیلات نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، معراج ظهیری بعد از ظهر جمعه در بازدید از پاسگاه های پلیس راه اردبیل افزود: محدودیت های ترافیکی این ایام در چهار محور موصلاتی استان اعمال خواهد شد.

به گفته وی محورهای اردبیل – آستارا، اردبیل - سرچم، اردبیل - سراب و اردبیل - خلخال محورهایی هستند که با محدودیت های ترافیکی نوروزی روبرو می شوند.

فرمانده پلیس راه استان با اشاره به محدودیت اعمال شده در محورهاي اردبيل –آستارا، اردبيل –  سرچم و بالعكس ادامه داد: براین اساس تردد انواع تريلر و كاميون به استثناء ‌حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت هفت صبح الي ساعت ۲۴ شب مورخ ۲۸ و ۲۹ اسفند ۹۳ و همچنين ۱، ۱۲، ۱۳ و ۱۴ فروردين ۹۴ در محورهاي فوق ممنوع است.

وی در خصوص محدودیت های ترافیکی محورهاي اردبيل– سراب، اردبيل - خلخال و بالعكس یادآور شد: در این محورها نیز تردد انواع تريلر و كاميون به استثناء ‌حاملان مواد سوختي و فاسدشدني از ساعت هفت صبح الي ۲۴ شب مورخ ۱۳و ۱۴ فروردين ۹۴ در محورهاي فوق ممنوع خواهد بود.

ظهیری با اشاره به آماده باش تمام نیروهای پلیس راه این استان برای ارتقا ایمنی گردشگران نوروزی تاکید کرد که ماموران در نقاط حادثه خیر استان نیز استقرار یافته اند تا از حوادث احتمالی جلوگیری شود.

کد خبر 2521817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha