۳ فروردین ۱۳۹۴، ۱۱:۰۸

محبی در گفتگو با مهر:

حل بسیاری از مشکلات با همدلی و همزبانی دولت و ملت حاصل می شود

حل بسیاری از مشکلات با همدلی و همزبانی دولت و ملت حاصل می شود

کرمانشاه- نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی همدلی و همزبانی میان دولت و ملت را عامل پیشرفت و تعالی کشور و کلید حل بسیاری از مشکلات موجود عنوان کرد.

محمد ابراهیم محبی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص نامگذاری شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» اظهار داشت: دولتمردان و مسئولان همواره باید به گونه ای عمل کنند که موجب افزایش اعتماد عمومی نسبت به خود شوند.

وی با تاکید بر اینکه خدمتگزاری به مردم و تلاش برای رفع مشکلات آنها باید در اولویت برنامه های مسئولان قرار داشته باشد، افزود: قطعا در صورت وجود همدلی و ارتباط متقابل میان دولت و ملت بسیاری از مشکلات موجود رفع خواهد شد.

محبی خاطر نشان کرد: البته این همدلی و ارتباط مربوط به زمان خاصی نیست، اما با توجه به شرایط حساس کنونی و تلاش دشمنان برای فاصله انداختن میان دولت و ملت این نامگذاری از سوی رهبر انقلاب بسیار حائز اهمیت است.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی گفت: در صورتی که دولتمردان در ارائه گزارش عملکرد خود شفاف بوده و وعده های خود به مردم را عملی کنند، اعتماد آنها را جلب خواهند کرد.

وی در پایان بر لزوم استفاده از تمامی فرصت های موجود برای توسعه و تعالی کشور تاکید کرد و افزود: باید در سال جدید با تلاشی مضاعف و برنامه ریزی صحیح در راستای ارتقا و رشد کشور در تمامی عرصه ها تلاش کنیم.

کد خبر 2522378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha