۱ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۶:۰۵

کریمی خبر داد:

یادواره ۱۲۶ شهید پاسدار شهرستان نهاوند برگزار می شود

یادواره ۱۲۶ شهید پاسدار شهرستان نهاوند برگزار می شود

نهاوند- فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: دومین یادواره ۱۲۶ شهید پاسدار شهرستان فردا دوم اردیبهشت در مصلی نماز جمعه نهاوند برگزار می شود.

کامران کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهدا همزمان با سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی(ره) در دوم اردیبهشت سال ۱۳۵۸ یادواره ۱۲۶ شهید پاسدار نهاوند برگزار می شود.

کریمی گفت: مراسم یادواره ۱۲۶ شهید پاسدار شهرستان نهاوند ساعت ۱۰ صبح با حضور احاد مختلف مردم، مسئولان و خانواده های معظم  شهدا، ایثارگران و آزادگان در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) نهاوند برگزار می شود.

وی افزود: امروز بزرگ‌ترین وظیفه ادامه دادن راه شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و پایداری به نسل جدید است تا اهداف و آرمان‌های شهدا را در جامعه پیاده کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند عنوان کرد: با توجه به جنگ نرم دشمن در زمینه های عقیدتی و اخلاقی اکنون رسالت پاسداری ما حکم می کند که راه شهدای دوران دفاع مقدس را ادامه داده و قدردان رشادت های آنها باشیم.

کامران کریمی بیان داشت: هیچ کار و اقدامی بالاتر از حرکت و گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان والامقام و سرافراز راه اسلام و دین و میهن وجود ندارد و تمام دستگاه های دولتی با تمام امکانات و توان باید برای برگزاری باشکوه این مراسم مشارکت داشته باشند.

کریمی افزود: شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس جان خود را برای حراست از اسلام و ایران در کف دست گرفته بودند و امروز اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دنیا از جانفشانی خون مطهر شهیدان والامقام است.

کد خبر 2539313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha