۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۴:۴۵

خودروی جدید کادیلاک هیبریدی پلاگین می‌شود

خودروی جدید کادیلاک هیبریدی پلاگین می‌شود

کادیلاک از محصول جدیدی در نمایشگاه خودروی نیویورک رونمایی کرده بود که اکنون این محصول متحول شده و به یک پیشرانه هیبریدی پلاگین مجهز شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، کادیلاک چندی پیش از محصول جدید خود با نام سدان CT۶ در نمایشگاه بین المللی خودروی نیویورک رونمایی کرده بود که از مشخصات آن می شد به مواردی مانند موتور ۶ سیلندر دو توربوی ۴۰۰ اسب بخار و توربوری چهار سیلندری با سرعت ۲۶۵ اسب بخار را نام برد. اما این محصول در نمایشگاه خودروی شانگهای با شکل متفاوتی ظاهر شده و پیشرانه هیبریدی پلاگین ۳۳۵ اسب بخار برای بهره وری بهتر سوخت به آن اضافه شده بود.

کادیلاک

از ویژگی های این محصول جدید می توان طراحی سبک وزن امگای آن را نام برد که از یک سو این خودرو را به خودرویی لوکس تبدیل کرده اما وزن سبک آن نیز باعث شده تا این خودرو در سطح خودروهای کوچک تر نیز قرار بگیرد.

کاهش وزن در سدان CT۶ باعث شده تا این خودرو از طراحی بهتری برای موتور برخوردار بوده و سیستم انتقال متغییر الکتریکی نصب شده در عقب آن( EVT )، پک باتری لیتیوم-یون ۱۸.۴ کیلووات ساعت میان صندلی های اصلی و عقب و همینطور موتور چهار سیلندری توربوشارژ ۲.۰ لیتری و ۳۳۵ اسب بخار و گشتاور ۵۸۶ نیوتن متر از دیگر ویژگی های این خودرو هستند.

کارشناسان کادیلاک اعلام کرده اند که CT۶ اولین مدل خودروی هیبریدی پلاگین است که از قابلیت های متمایزی مانند مصرف بهینه سوخت و شتاب مناسب برخوردار است.

کادیلاک

پیشرانه  CT۶ در سه حالت مختلف رانده می شوند: نرمال، اسپرت و Hold . راننده در حالت نورمال می تواند استفاده ای راحت و عملکردی بهتر از سوخت را در اختیار داشته باشد یا در حالت اسپرت از سرعت بیشتری استفاده کرده یا در حالت Hold انرژی باتری را برای استفاده های بعدی ذخیره نماید. ساخت این خودرو آغاز شده و پیش بینی می شود PHEV نیز از سال ۲۰۱۶ میلادی کلید بخورد.

    کد خبر 2566753

    برچسب‌ها

    نظر شما

    شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  1. نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  2. نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  3. captcha