۶ خرداد ۱۳۹۴، ۲۱:۲۴

رضایی خبر داد:

آسانسورهای ۸۰۰ واحد مسکن مهر لرستان تاییدیه استاندارد گرفتند

آسانسورهای ۸۰۰ واحد مسکن مهر لرستان تاییدیه استاندارد گرفتند

خرم آباد – معاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی لرستان از اخذ تاییدیه استاندارد برای ۸۰۰ واحد مسکن مهر این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضایی عصر چهارشنبه در جلسه شورای عالی استاندارد لرستان اظهار داشت: در مجموع تا کنون برای ۸۰۰ واحد مسکن مهر استان لرستان تاییدیه استاندارد اخذ شده است.

وی با بیان اینکه احداث واحدهای مسکن مهر در استان لرستان از سال ۸۷ آغاز شده، عنوان کرد:  طی این سالها موضوع استاندارد سازی آسانسورهای مسکن مهر مطرح نبود.

معاون مسکن اداره راه و شهرسازی لرستان با بیان اینکه در حال حاضر پروژه های مسکن مهراستان که طی سالهای ۹۱ و ۹۲ به بهره برداری رسیده دیگر قابل اصلاح نیستند، گفت: هم اکنون کار اصلاح آسانسورهای آنها امکان پذیر نیست چرا که این اقدام باید در حد وسیعی صورت گیرد.

رضایی با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی های صورن گرفته در حال حاضر در احداث واحدهای مسکن مهر و همچنین ایجاد آسانسور در آنها سخت گیری های لازم صورت می گیرد گفت: با این سخت گیری های صورت گرفته تا کنون توانسته ایم برای ۸۰۰ واحد مسکن مهر استان تاییده استاندارد اخذ کنیم.

وی همچنین در پایان سخنان خود بر ضرورت پیش بینی یک بازرس ویژه از سوی اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی لرستان برای هر کدام از پروژه های مسکن مهر استان تاکید کرد.

کد خبر 2762400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha