هفته آینده؛

وزیر ارتباطات درباره شبکه ملی اطلاعات به مجلس پاسخ می دهد

وزیر ارتباطات درباره شبکه ملی اطلاعات به مجلس پاسخ می دهد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای ارائه گزارش از آخرین پیشرفت پروژه شبکه ملی اطلاعات، به کمیسیون صنایع مجلس فراخوانده شده است.

رضا رحمانی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر، در این باره اظهار داشت: محمود واعظی - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز سه شنبه هفته آینده در کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی حاضر خواهد شد تا گزارشی از پیشرفت پروژه شبکه ملی اطلاعات ارائه و به سئوال نمایندگان پاسخ دهد.

وی با تاکید براینکه قرار است وزیر ارتباطات در گزارشی آخرین اقدامات انجام شده در زمینه شبکه ملی اطلاعات را اعلام کند، افزود: اجرای پروزه شبکه ملی اطلاعات از جمله اهداف مدنظر برنامه پنجم توسعه است که به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تکلیف شده است.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: شواهد نشان می‌دهد که در زمینه تحقق این تکلیف، کم کاری صورت گرفته است اما این پروژه از جمله اولویتهای ما در مجلس محسوب می شود که نظارت بر آن را دنبال خواهیم کرد.

رحمانی ادامه داد: سال گذشته معاون وزیر ارتباطات با حضور در کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، گزارشی از برنامه های مدنظر برای شبکه ملی اطلاعات ارائه کرده بود که منتظریم تا هفته آینده وزیر ارتباطات گزارشی از پیشرفت این پروژه براساس برنامه های اعلام شده، ارائه دهد.

وی گفت: دستور جلسه کمیسیون صنایع و معادن در قالب کلی، همان موضوعی است که اردیبهشت ماه از سوی نمایندگان مجلس در صحن علنی مطرح شد اما در جلسه کمیسیون صنایع به اجرای این پروژه براساس تکالیف مدنظر برنامه پنجم توسعه توجه می شود.

به گزارش مهر، اردیبهشت ماه امسال، محمود واعظی به دلیل عدم اجرای پروژه شبکه ملی اطلاعات که یکی از مصوبات شورایعالی فضای مجازی نیز محسوب می شود از مجلس کارت زرد گرفت.

کد خبر 2770996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha