۲۲ خرداد ۱۴۰۱، ۲۰:۲۰

فرماندار نمین:

توازن در حوزه‌های فرهنگی، عمرانی و سازندگی نمین برقرار شود

توازن در حوزه‌های فرهنگی، عمرانی و سازندگی نمین برقرار شود

نمین- فرماندار شهرستان نمین با اشاره به محرومیت زدایی و حرکت های جهادی در این شهرستان گفت: توازن در بحث فرهنگی، عمرانی و سازندگی باید برقرار شود.

به گزارش خبرنگار مهر، طیب امینی عصر یکشنبه در کارگاه توجیهی کنگره ملی بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل که در فرمانداری شهرستان نمین برگزار شد، اظهار کرد: اجرای برنامه‌هایی نظیر آبروی کوچه‌ها افتخار محله در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، خاطرات شهدا را برای برای نسل‌های امروزی فراهم می‌کند.

وی در خصوص اعلام آمادگی فرمانداری شهرستان نمین در امر محرومیت زدایی و حرکت‌های جهادی و عمرانی خبر داد و افزود: توازن در بحث فرهنگی، عمرانی و سازندگی باید برقرار شود.

فرماندار شهرستان نمین با بیان اینکه شهرستان نمین در راستای برگزاری باشکوه کنگره ملی گرامیداشت ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل در تلاش است، افزود: در همه عرصه‌ها اثبات شده که با انجام کارها به صورت انقلابی و عملیاتی، خروجی‌های مناسبی به دست می‌آید.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان معاون هماهنگ کننده سپاه استان، نماینده استاندار و دبیر اجرایی کنگره ملی بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل توضیحاتی در خصوص اجرای باشکوه کنگره ملی ارائه دادند و همچنین حکم مسئولیت فرماندار و فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نمین در امر کنگره ملی بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل اعطا شد.

کد خبر 5512768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha