۲۰ آبان ۱۳۹۴، ۱۵:۲۶

تجهیزات جدید در مانور آتش‌نشانی اهواز به‌کارگیری شد

تجهیزات جدید در مانور آتش‌نشانی اهواز به‌کارگیری شد

اهواز ـ تجهیزات جدید در مانور آمادگی آتش‌نشانی اهواز در مواجهه با حوادث احتمالی به‌کارگیری شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی اهواز در حاشیه این مانور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در این مانور از سه ایستگاه منطقه یک آتش‌نشانی اهواز، پنج دستگاه خودروی اطفای حریق، یک دستگاه تانکر و یک دستگاه امداد و نجات به محل اعزام کردیم. همچنین ۱۵ مأمور آتش‌نشان به همراه هفت راننده در این مانور حضور دارند.

امیر نجفی افزود: این مانور به‌منظور بالا بردن آمادگی کارکنان، آشنایی کامل با تجهیزات، موقعیت‌ها و مکان‌هایی که احتمال وقوع این حوادث است، برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: در این مانور یک حریق فرضی را در نظر گرفتیم که یک تانکر در مسیر اتوبان گلستان به سمت مغازه مواد غذایی واژگون و دچار حریق شده که در نهایت حریق به درختان و زمین‌های اطراف سرایت و باعث وسعت آتش‌سوزی می‌شود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی اهواز بیان کرد: مأموران را در اسرع وقت به محل اعزام کرده و با تمام تجهیزات وارد عمل شده و آتش را مهار کردیم.

نجفی با اشاره به اینکه مأموران حداکثر بین سه تا چهار دقیقه بعد در محل حاضر می‌شوند، یادآور شد: سه ایستگاه آتش‌نشانی در منطقه یک آتش‌نشانی اهواز داریم که در مناطق بهارستان، پردیس و گلستان هستند.

وی تأکید کرد: تجهیزات جدید خریداری‌شده برای آتش‌نشانی اهواز در این مانور به‌کارگیری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، این مانور در منطقه گلستان اهواز برگزار شد.

کد خبر 2964687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha