۲۰ دی ۱۳۹۴، ۱۳:۱۷

اجلاس استانی نماز در لرستان برگزار شد

اجلاس استانی نماز در لرستان برگزار شد

خرم آباد - اجلاس استانی نماز در مرکز لرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اجلاس استانی نماز و آئین تجلیل از فعالین نماز دستگاه های اجرایی استان لرستان ظهر یکشنبه با حضور رئیس کمیته عالی اجلاس سراسری نماز، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد، استاندار لرستان و جمعی از مدیران استانی در سالن همایش های استانداری لرستان برگزار شد.

حجت الاسلام عابدین درویش پور رئیس ستاد اقامه نماز لرستان در حاشیه این اجلاس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هدف از اجلاس استانی که مقدمه ای برای اجلاس سراسری بهمن ماه سالجاری است این است که ما بتوانیم از دستگاه ها، مدیران و خادمین نماز تقدیر و تشکری داشته و برنامه ریزی کنیم در آینده در دستگاه های اجرایی و اقشار مختلف مردم فرهنگ نماز را بیشتر گسترش دهیم.

وی عنوان کرد: ستاد اقامه نماز استان در سال گذشته با برگزاری کارگاه ها و نشست های دانش آموزی و دانشجویی و ایجاد فضا و بستر مناسب برای تعمیق و گسترش فرهنگ نماز تلاش داشته با همکاری نهاد های فرهنگی فرهنگ نماز را گسترش دهد.

رئیس ستاد اقامه نماز لرستان با بیان اینکه این اجلاس در راستای هماهنگی و پیش مقدمه ای برای اجلاس سراسری است، ادامه داد: از مدیران دستگاه های فعال در حوزه نماز، مدیران بیمارستان، مدارس، دانشگاه ها و مهدکودک نمازی تقدیر و تشکر می کنیم.

حجت الاسلام درویش پور با بیان اینکه ستاد اقامه نماز با انجام ارزیابی برای مدیران مشاور بوده است، تصریح کرد: کارگاه های معرفت افزایی در حوزه نماز برنامه هایی در سراسر استان برگزار کردیم.

کد خبر 3021390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha