۱۳ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۱۵

رییس اداره تبلیغات اسلامی قرچک:

۳۰گفتمان دینی در ایام فاطمیه در قرچک برگزار شده است

 ۳۰گفتمان دینی در ایام فاطمیه در قرچک برگزار شده است

قرچک-رییس اداره تبلیغات اسلامی قرچک گفت: ۳۰ گفتمان دینی در ایام فاطمیه در قرچک برگزار شده است.

حجت الاسلام حسن منتظری در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به قرار گرفتن در ایام فاطمیه اظهار داشت: ایام فاطمیه بهترین فرصت برای بیان سیره و روش زندگی حضرت زهرا(س) است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی قرچک افزود: امروز جوان و نوجوان ایرانی بیش از هر زمان دیگری به معارف و سیره زندگی حضرت زهرا(س) نیازمند است و این وظیفه مسئولان و نهادهای فرهنگی و تربیتی را دشوار می سازد.

وی ادامه داد: برگزاری گفتمان های دینی با همکاری آموزش و پرورش و برخی نهادها و ارگان های دیگر در ایام فاطمیه، در دستور کار اداره تبلیغات اسلامی قرچک قرار دارد.

وی اضافه کرد: تاکنون ۳۰ گفتمان دینی با موضوع حضرت زهرا(س) در مدارس و اماکن عمومی برگزار و مبلغین و کارشناسان مذهبی در این گفتمان ها به شبهات مردم بویژه جوانان و نوجوانان پاسخ می دهند.

منتظری تأکید کرد: دشمن با همه توان و امکانات تلاش دارد تا فرهنگ اهل بیت و معارف شیعه را در جامعه کمرنگ سازد و در این راستا برگزاری گفتمان های دینی می تواند خنثی کننده توطئه های دشمنان باشد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی قرچک گفت: در گفتمان های دینی که در ایام فاطمیه در مدارس و اماکن دیگر قرچک برگزاری می شود، تلاش شده تا به دغدغه ها و شبهات جوانان و آینده سازان کشور پاسخ داده شود.

کد خبر 3571672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha