۲۵ اسفند ۱۳۹۴، ۱۴:۲۹

شهردار یاسوج عنوان کرد:

فعالیتهای فرهنگی در اولویت کاری شهرداری یاسوج قرار می گیرد

فعالیتهای فرهنگی در اولویت کاری شهرداری یاسوج قرار می گیرد

یاسوج - شهردار یاسوج گفت: در سال آینده فعالیتهای فرهنگی در اولویت کاری شهرداری یاسوج قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی جاوید ظهر سه شنبه در حاشیه مانور آمادگی تعطیلات نوروزی افزود: این شهر برای استقبال از مسافران نوروزی آماده است.

وی بیان کرد: شهرداری یاسوج خود را آماده پذیرایی از مسافران و مهمانان نوروزی کرده است.

جاوید اظهار داشت: در زیرساختهای گردشگری شهر کمبود و نواقصی وجود دارد که باید در آینده ای نزدیک مرتفع شود.

شهردار یاسوج افزود: با توجه به افزایش مسافران نوروزی شهر در سالهای اخیر شهرداری تمام توان خود را در راستای خدمات دهی مناسب به مسافران نوروزی به کار می گیرد.

جاوید تصریح کرد: این امر نیازمند تعامل و همکاری همه سازمانها و نهادها است که خدمات مناسبی برای رفاه حال مسافران ارائه شود.

وی با اشاره به برپایی چادرهای نوروزی در شهر اظهار داشت: برای اسکان مسافران نوروزی چادرهایی در نظر گرفته شده است که از امکانات مناسبی رفاهی برخوردارند.

کد مطلب 3580996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha