۱۷ فروردین ۱۳۹۵، ۱۴:۰۷

با حضور در برنامه تلویزیونی «باهمستان»؛

نظرآهاری از فرهنگ و هنر مردم هلند می‌گوید

نظرآهاری از فرهنگ و هنر مردم هلند می‌گوید

عرفان نظرآهاری در برنامه تلویزیونی«با همستان» به معرفی موزه‌ها، کتابخانه‌ها و فرهنگ و هنر مردم هلند و همچنین معرفی کتاب‌هایی می‌پردازد که در غربت به کار ایرانی‌ها می‌آید.

عرفان نظرآهاری در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: از اول اردیبهشت و همزمان با روز بزرگداشت سعدی به جمع «با همستان» می‌پیوندم و از فرهنگ و هنر مردم هلند می‌گویم. چراکه مدتی است در این کشور زندگی می‌کنم و با موزه‌ها و کتابخانه‌ها و گوشه‌ای از فرهنگ و هنر ان آشنا هستم.

نویسنده کتاب «لیلی نام تمام دختران زمین است» گفت: در این برنامه تلویزیونی که از شبکه جهانی جام جم پخش می‌شود، بیش از هر چیز به مواجهه خود با این جهان تازه و شرح و بیان حس و حال خود در ارتباط با طبیعت، آدم‌ها و جنبه‌های مختلف فرهنگی خواهم پرداخت.

به گفته نظرآهاری، همه انسان‌ها در جستجوی عشق و معنا و هویت گمشده خود هستند؛ چه ایرانی باشند و چه هلندی و او در این برنامه می‌کوشد تا ضمن پرداختن به شباهت‌ها و تفاوت‌های موجود میان ایرانیان و اروپایی‌ها به این درد مشترک بپردازد.

نویسنده کتاب «در سینه‌ات نهنگی می‌تپد» در برنامه «با همستان» علاوه بر كتاب و مراکز فرهنگی هلند و دیگر کشورهای اروپایی به وضعيت آموزش كودكان و روش‌های غيرمستقيم و خلاقانه آموزش و پرورش نیز خواهد پرداخت.

برنامه «با همستان»، ساعت ۲۲ از شبکه جهانی جام جم پخش می‌شود و از اول اردیبهشت ماه، هر جمعه، عرفان نظرآهاری نیز به جمع دست‌اندرکاران این برنامه می‌پیوندد.

کد خبر 3590165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha