۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۲۰:۳۷

اعتصاب غذای حجت الاسلام ناصر عباس جعفری وارد چهارمین روز شد

اعتصاب غذای حجت الاسلام ناصر عباس جعفری وارد چهارمین روز شد

منابع خبری اعلام کردندکه اعتصاب دبیرکل حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان در اعتراض به کشتار شماری از شیعیان وارد چهارمین روز شد و تحصن کنندگان واکنش سریع دولت را نسبت به این اقدامات خواستار شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، دبيرکل حزب مجلس وحدت مسلمين پاکستان و جمعي از شيعيان در اعتراض به کشته شدن تعدادي از شيعيان در شهرهاي کراچي و پاراچنار از سه روز قبل با تحصن مقابل باشگاه خبرنگاران اسلام آباد دست به اعتصاب غذا زده اند.

بر اساس این گزارش اين تحصن و اعتصاب غذاي «علامه راجا ناصر عباس جعفري» دبيرکل حزب مجلس وحدت مسلمين پاکستان که امروز وارد چهارمين روز شده در اعتراض به قتل يک فعال شيعه حقوق بشر در کراچي ، ترور سه شيعه از جمله يک حقوقدادن در شهر ديره اسماعيل خان و درگيري نيروهاي امنيتي با شيعيان معترض در شهر پاراچنار که منجر به کشته شدن چهار نفر از شيعيان شد ، انجام شده است.

تحصن کنندگان واکنش سريع دولت نسبت به اين اقدامات را خواستار هستند.

شيعيان پاکستاني در ديگر شهرهاي اين کشور نيز با برپايي تحصن از دولت تامين امنيت جاني شيعيان را به عنوان ابتدايي ترين حقوق شهروندي خواستار شده اند.

منابع خبری اعلام کردند که امروز اهل سنت هم به اين حركت پيوسته است و علمای سنی بریلوی و جماعت اسلامی پاکستان نیز حمایت خود را از دبیر کل مجلس وحدت مسلمین اعلام کرده اند.

کد خبر 3660517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha