۱۹ تیر ۱۳۹۵، ۱۶:۰۰

مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه خبر داد:

بخشودگی جرایم بیمه‌ای کارفرمایان خوش حساب در استان کرمانشاه

بخشودگی جرایم بیمه‌ای کارفرمایان خوش حساب در استان کرمانشاه

کرمانشاه- مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه از بخشودگی جرایم بیمه‌ای کارفرمایان خوش حساب در استان خبر داد.

کیومرث فلاحی در گفتگو با خبرنگار مهر، از  بخشودگی جرایم بیمه‌ای کارفرمایان خوش حساب در استان خبر داد و اظهار داشت: این اقدام در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری صورت می‌گیرد.

مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه در تشریح خبر فوق افزود: بخشودگی جرایم بیمه‌ای کارفرمایان خوش حساب با هدف تحقق امر «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» و با هدف حمایت از کارفرمایان خوش حساب انجام می‌گیرد.

 فلاحی همچنین گفت: این تسهیلات در مورد کارفرمایانی اجرا می‌شود که حق بیمه کارکنان خود را در هرماه بطور کامل پرداخت نموده باشند و در فاصله زمانی خاصی به دلایل غیرارادی همچون حوادث غیر مترقبه، نوسازی ارزی یا آثار تحریم‌های ظالمانه در پرداخت حق بیمه کارکنان کارگاه خود دچار مشکل شده باشند.

وی اظهار کرد: در صورت بروز بحران‌های آتی نیز کارفرمایان برای بهره مندی از این مزایا باید مراتب را حداکثر ظرف مدت ۳ ماه از تاریخ وقوع به شعب سازمان تامین اجتماعی اعلام کنند.

فلاحی مهلت استفاده تسهیلات خوش حسابی را حداکثر تا تاریخ ۲۶ شهریور امسال عنوان کرد و گفت: کارفرمایان می‌توانند برای اطلاع از شرایط بهره مندی از این تسهیلات، به پایگاه اطلاع رسانی سازمان تامین اجتماعی و یا شعب تامین اجتماعی مراجعه  کنند.

مدیر کل تامین‌ اجتماعی استان کرمانشاه همچنین از پرداخت کمک هزینه ازدواج بلاعوض به بیمه‌شدگان واجد ‌شرایط  در استان خبر داد.

کد خبر 3708569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha