۵ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۴۹

مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری ماهشهر:

مجید باقری نیا مربی تیم شهرداری ماهشهر شد/ حمود اصلاحی کمک مربی

مجید باقری نیا مربی تیم شهرداری ماهشهر شد/ حمود اصلاحی کمک مربی

ماهشهر ـ مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری ماهشهر گفت: با جمع بندی های صورت گرفته با مجید باقری نیا به توافق رسیدیم وحضور این مربی باتجربه در تیم ما برای فصل جاری قطعی شد.

فرج الله قنواتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به دریافت حکم مدیرعاملی در تاریخ ۲۵ تیرماه امسال در ابتدا به دنبال انتخاب سرمربی تیم بودیم که در همین راستا با دقت زیادی چند گزینه مربیگری غیربومی و یک مربی بومی مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به بررسی برنامه کاری و رزومه مربیان استانی برای تیم شهرداری متذکر شد: پس از بحث و بررسی های جامع در نهایت سید کوروش موسوی، مجید باقری نیا، بهروز مکوندی و گزینه بومی ما قاسم میرفیضی به عنوان گزینه های نهایی معرفی شدند.

مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری ماهشهر با بیان اینکه در بین گزینه ها مهمترین گزینه سید کوروش موسوی بود گفت: با موسوی به توافق هایی هم دست پیدا کرده بودیم اما در نهایت نهایی نشد.

قنواتی تصریح کرد: تلاش شد بهترین گزینه به عنوان سرمربی تیم انتخاب شود در نهایت با جمع بندی صورت گرفته با مجید باقری نیا به توافق رسیدیم و پس از کسب نظر مساعد هیئت مدیره حضور این مربی با تجربه در فصل جاری قطعی شد.
 
وی، حمود اصلاحی را تنها کمک مربی بومی تیم عنوان کرد و در مورد سایر دستیاران باقری نیا افزود: بر اساس گفته‌های این سرمربی، قرار است یک دستیار و یک مربی بدنساز همین طور یک مربی دروازه‌بان در تمرین تیم شهرداری حضور داشته باشند. ضمن اینکه رضا عبادی سرمربی تیم فوتبال امید شهرداری در کنار تیم خواهد بود.

کل قرارداد کادر فنی تیم زیر۱۵۰ میلیون تومان

مدیرعامل باشگاه شهرداری ماهشهر برخی اظهارات مبنی بر رقم بالای قرارداد این سرمربی را نادرست خواند و اضافه کرد: رقم های ذکر شده منطقی نیست، کل قرارداد کادر فنی تیم ما زیر ۱۵۰ میلیون تومان است.

وی ادامه داد: مهم این است فوتبال دوستان ماهشهری از این انتخاب راضی هستند و حضور این مربی بزرگ را بر روی نیمکت تیم شهرداری پذیرفته اند.

این مدیرعامل در خصوص بودجه تیم نیز چنین گفت: با تصویب اعضای شورای شهر و هیئت مدیره باشگاه بودجه تیم شهرداری روی یک میلیارد بسته شده است که این مبلغ طی دو مرحله به مجموعه تیم تزریق خواهد شد.

قنواتی با اشاره به هدفگذاری باشگاه در فصل جدید تاکید کرد: فوتبال ماهشهر به سمت جوانگرایی گام برمی دارد. به شخصه اعتقاد خاصی به بازیکنان جوان دارم چون هم هزینه کمتری دارند هم از کارایی بیشتری برخوردار هستند.

وی در ادامه بیان کرد: حمایت از تیم فوتبال و جوانگرایی از جمله اهداف سال جاری است. در مباحث مربوط به تیم های پایه باشگاه شهرداری جوانان و امید با سرمربی تیم هماهنگ شده بر آنها نظارت داشته باشد و چرخه بازیکن سازی ادامه پیدا کند تا حداقل در چند سال آینده بتوانیم در فوتبال کشور حرف هایی برای گفتن داشته باشیم

قنواتی با تاکید بر اینکه شهرداری و شاهین، این فصل دو نماینده فوتبال استان و ماهشهر در لیگ دسته دو کشور خواهند بود بیان کرد: امیدوارم حضور دو تیم عاملی برای همت و وفاق بین علاقمندان به فوتبال شهرستان شود و با نتایج خود شور و نشاط برای مردم شهر به ارمغان بیاورند.

تاکید بر یکدل بودن دو تیم شهرداری و شاهین

وی با اشاره به یکدل بودن دو تیم شهرداری و شاهین عنوان کرد: لازم است فارغ از تمام منیت ها و منافع شخصی همه در راستای حمایت و موفقیت دو تیم گام برداریم و با اتحاد و همدلی کسی نتواند بین روابط دو تیم خدشه وارد کند و با پیروزیهای همدیگر شاد شویم.

این مدیرعامل جوان کشورمان برای حمایت و کمک به تیم شهرداری متذکر شد: از فرماندار، مجموعه شورا، شهردار، مسئولان شهرستان و هواداران درخواست دارم برای این فصل از رقابتها تیم شهرداری را به خوبی حمایت کنند.

قنواتی یادآور شد: با هماهنگی های انجام شده از دوم مردادماه جاری تمرینات تیم شهرداری در استادیوم شهید احمدپور شهرداری واقع در جاده کمربندی هندیجان آغاز شده و طی روزهای آینده به ارزیابی بازیکنان تستی و نفراتی که قابلیت حضور در تیم بزرگسالان را داشته باشند می پردازد.

کد خبر 3724189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha